کد خبر : 5479
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 20:13
-

کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان: ایران می‌تواند در جمع ۳ تیم برتر دنیا قرار بگیرد

کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان: ایران می‌تواند در جمع ۳ تیم برتر دنیا قرار بگیرد
رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: شما توانایی آن را دارید که در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین تمرین تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقه‌های آسیایی ویتنام بعد از ظهر یکشنبه زیر نظر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی برگزار شد. او در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع و دقایقی برای آن‌ها درباره مسائل فنی صحبت کرد. او همچنین بر لزوم توجه آن‌ها به بحث‌های تاکتیکی تاکید داشت.

 

دقایقی پس از آغاز تمرین علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد و با «افتخاری» رییس کمیته فوتسال و کاندلاس صحبت کرد.

 

کفاشیان خطاب به ملی‌پوشان گفت: شما نباید مغرور شوید هرچند که در جمع ۵-۶ تیم برتر دنیا هستید. شما که هستید، اگر ما هم باشیم می‌توانیم در جام جهانی بین سه کشور اول جهان قرار بگیریم. این اراده را در شما، کادر فنی و کمیته فوتسال می‌بینم. این کمیته وظایفش را خوب انجام داده است.

وی ادامه داد: سال گذشته دست‌مان تنگ‌تر بود و به دلیل مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم به شما خوب برسیم. من هم به اینجا آمده‌ام تا وعده پاداش بدهم، بعد از آنکه در ویتنام نتایج خوبی گرفتید و به جام جهانی رفتید و با دست پر برگشتید پاداش ویژه‌ای به شما اهدا خواهم کرد. باید به فکر رفتن به جام جهانی و بازی با تیم‌های مطرح دنیا باشیم.

کفاشیان تأکید کرد: شما بازیکنان فوتسال منظم و متعهد بوده‌اید و جزو بهترین‌ها هستید. هیچ حاشیه‌ای هم نداشته‌اید و خوب تمرین کرده‌اید. من به عنوان مسئول فدراسیون به وجود شما افتخار می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. دعا می‌کنیم با دست پر بازگردید و نتایجی شایسته بگیرید و نشان دهید که آسیا برای شما کوچک است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کرده‌اند، تایلند، ژاپن و حتی کشورهای دیگر هم در این رشته تلاش کردند، نباید هیچ حریفی را کوچک بدانید. حالا برای من یک دست بزنید!

به گزارش fut5al در ابتدای حضور کفاشیان، خسوس سرمربی تیم ملی فوتسال به رئیس فدراسیون گفت: از حضور شما تشکر می‌کنم، وجود شما را در اردو نیاز داشتیم، ما برای جام جهانی خودمان را آماده می‌کنیم و من چون عاشق کارم هستم کارم را خوب انجام می‌دهم و خسته نمی‌شوم.

در ادامه هم رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفت: در حال حاضر از جمع ۲۵ بازیکن شایسته فقط ۱۴ بازیکن در اردو هستند. امیدوارم بتوانیم در اردوهای آینده از وجود بازیکنان خط خورده هم استفاده کنیم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد.

 

تیم ملی فوتسال بامداد دوشنبه تهران را به مقصد ویتنام ترک می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

مثکه ایشون از جو حاکم بر فوتسال بی خبرن
جای خوشخیالی ی فکری به حال این اوضاع کنید