کد خبر : 5510
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 11:34
-

توکلی:کشاورز از نظر روحی و روانی می توانست به تیم ملی کمک کند/ به ویتنام می رویم تا دست پر برگردیم

توکلی:کشاورز از نظر روحی و روانی می توانست به تیم ملی کمک کند/ به ویتنام می رویم تا دست پر برگردیم

بازیکن خوزستانی تیم‌ملی فوتسال ایران می‌گوید با هدف کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنیم. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد توکلی اظهارکرد: اردوهای تیم ملی از هفتم فروردین ماه آغاز شدند و بیست‌ویکم همان ماه نیز به ازبکستان رفتیم و پس از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان، به روسیه

بازیکن خوزستانی تیم‌ملی فوتسال ایران می‌گوید با هدف کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد توکلی اظهارکرد: اردوهای تیم ملی از هفتم فروردین ماه آغاز شدند و بیست‌ویکم همان ماه نیز به ازبکستان رفتیم و پس از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان، به روسیه رفتیم و در آن جا هم دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی آن جا انجام دادیم.

وی بیان کرد: پس از بازگشت از روسیه و استراحتی که در ایران داشتیم، پس از دو جلسه تمرینی، امروز راهی امارات و پس از آن هم به ویتنام می‌رویم. مسابقات جام ملت های آسیا نیز از دهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و ما هم اولین دیدارمان را در همان روز برگزار می کنیم.

این بازیکن تیم‌ملی فوتسال در ادامه با بیان این که نه نتها من بلکه تمام بازیکنان تیم برای این مسابقات آماده هستند، گفت: پیش از حضور در این مسابقات، اردوها و تمرینات خوبی را داشته ایم و به ویتنام می رویم تا دست پر برگردیم. قصد ما قهرمانی است و انشاالله اگر اتفاق خاصی پیش نیاید با این هدف در این رقابت ها شرکت می کنیم.

وی در ارزیابی‌اش از حریفان ایران در این رقابت‌ها، عنوان کرد: در گروهی که قرار داریم با تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی هم‌گروه هستیم. استرالیا در جام جهانی هم حضور داشته است و معمولا تیم هایی که در جام جهانی شرکت می کنند، سال های بعد از آن، با برنامه ریزی بهتری وارد مسابقات می شوند.

توکلی ادامه داد: دیگر رقیب مان چین است که سال گذشته هم که مقابل آن ها بازی کردیم، پیشرفت بسیاری داشت. اندونزی هم دیگر حریف مان در این مسابقات است که نسبت به دو رقیب دیگرمان ناشناخته‌تر است. اگر بتوانیم از گروه مان به مرحله بعد صعود کنیم، احتمالا با یکی از تیم های عراق، کویت و ویتنام روبه‌رو خواهیم شد.

وی خاطرنشان‌کرد: انتظار می رود که امسال هم سطح مسابقات آسیایی بالا باشد، چرا که این رقابت ها معتبرترین رقابت های آسیایی است. المپیک آسیایی هم داریم که معمولا تیم ها با بازیکنان امیدشان در آن شرکت می‌کنند. به هر حال با توجه به این که چهار تیم نخست این مسابقات می توانند در جام جهانی شرکت کنند، تمام تیم ها با قدرت در آن حضور پیدا می کنند.

این ملی‌پوش خوزستانی در ادامه درباره کناره‌گیری محمد کشاورز از تیم‌ملی، گفت: ما هم در جریان نیستیم، صحبت هایی بین کشاورز و کادر فنی بوده و او صلاح دیده است که در کنار تیم نباشد. ما چیزی در این زمینه نمی دانیم و نمی توانیم هم نظر بدهیم. کشاورز تا زمانی هم که از روسیه برگشتیم، همراه تیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که عدم حضور کشاورز در تیم ملی در این مقطع تا چه اندازه می تواند باعث لطمه به تیم باشد؟ گفت: یک سال و نیم است که در کنار کشاورز کار کرده ام، او بازیکن بزرگی است و از نظر روحی – روانی و تجربه ای که دارد، می توانست به تیم ملی کمک کند. به هر حال نبود او تاثیرگذار است ولی جوانان تیم قول داده اند و هم‌قسم شده اند که نبود او را جبران کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

درباره پخش بازیها ی خبر بدید . از شبکه ۳ یا شبکه های دیگر . ممنون

حسین دوشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

فرهاد جان امیدوارم در تمام مراحل زندگی و ورزشی موفق باشی
به امید قهرمانی تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی به همراه شما
(از طرف بچه های سالن شنبه شب حصیراباد)

نام ... یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۵:۰۱

فرهاد پنجشنبه بازی با امیدا حفاری یادت نره