کد خبر : 5525
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 18:16
-

پیروزی پر گل منتخب کارگران بر هنرمندان!

پیروزی پر گل منتخب کارگران بر هنرمندان!
تیم منتخب کارگران استان تهران مقابل تیم فوتسال هنرمندان به یک پیروزی پرگل دست یافت.

تیم منتخب کارگران استان تهران مقابل تیم فوتسال هنرمندان به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، این دیدار که به مناسبت هفته کارگر و در سالن سبز مجتمع فرهنگی و ورزشی تهران برگزار شد، تیم منتخب کارگران با نتیجه ۱۱ بر ۲ تیم هنرمندان ایران را شکست داد. نکته جالب این که در تیم منتخب کارگران استان تهران حضور برخی از بازیکنان سابق تیم ملی قوتسال ایران همچون کاظم محمدی بود که بسیار سرحال و آماده نشان داد و با درخشش آنها تیم فوتسال منتخب کارگران موفق شد ۱۱ گل وارد دروازه تیم هنرمندان کند.

در جمع تیم هنرمندان محمد رضا مهدوی هم حضور داشت اما بازی نکرد تا برای بازی عصر امروز تیم هنرمندان و تیم ملی جوانان ایران به میدان برود.

اصغر همت یکی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون ایران پس از این دیدار گفت: درست است که ۱۱ گل خوردیم اما مهم ۲ گل بود که زدیم و نشان داد تیم ما تمرینات خوبی دارد.

مهدی امینی خواه هم در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود اما حریف خیلی هماهنگ و آماده بود و توانست بازی خودش را به تیم ما دیکته کند مهم برای ما قدردانی از زحمات کارگران بود که با این دیدار به نوعی از زحمات این عزیزان قدر دانی کردیم.

کاظم محمدی بازیکن تیم منتخب کارگران استان تهران هم در حاشیه این دیدار اظهار داشت: هدف ما گرامی داشتن روز کارگر و تقدیر و تشکر از زحمات کارگران بود. افتخار می کنم که در ترکیب تیم کارگران به میدان رفتم و توانستم برای این عزیزان قدم کوچکی بردارم. ورزش کارگری در کشور ما رونق خوبی دارد و از مسئولان به خاطر توجه ویژه ای که به ورزش کارگری دارند؛ تشکر می کنم. به نظر من ورزش می تواند باعث نشاط این عزیزان شود تا با روحیه بهتری به کار و زندگی شان برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.