کد خبر : 5554
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 18:12
-

رای استیناف در مورد بازی پرسپولیس – ایران جهان باز هم عقب افتاد

رای استیناف در مورد بازی پرسپولیس – ایران جهان باز هم عقب افتاد
رای کمیته استیناف در مورد بازی پرسپولیس با ایران جهان مشهد به دلیل اینکه کسی در کمیته فوتسال پاسخگوی آنها نبود امروز هم صادر نشد.

داستان امروز و فردا کردن ها برای صدور رای کمیته استیناف در مورد بازی پرسپولیس با ایران جهان مشهد همچنان ادامه دارد و کمیته استیناف امروز هم این رای را صادر نکرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صالحی روز یکشنبه به خبرنگار ما گفت که رای بازی ایران جهان مشهد با پرسپولیس بهزیستی تهران که تعیین کننده وضعیت تیم چهارم پلی آف لیگ دسته اول هم هست امروز صادر می شود اما این اتفاق نیفتاد.

صالحی رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه چرا این رای امروز هم صادر نشد به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: مسئولان ایران جهان مشهد مدارک و مستندات خود در مورد صحت قرارداد بازیکنی که پرسپولیسی ها روی ان اعتراض داشتند را به کمیته فوتسال ارسال کرده اند.ما امروز قصد داشتیم این رای را صادر کنیم اما هرچه با کمیته فوتسال تماس گرفتیم تا مدارک را به ما برساند کسی پاسخگو نبود.از سوی دیگر با هیات فوتبال مشهد هم تماس گرفتیم و آنها هم گفتند که مدارک در اختیار کمیته فوتسال است لذا نتوانستیم رای را صادر کنیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد رای مربوط به این بازی یکشنبه آینده صادر می شود.

به گزارش fut5al این بار سفر اعضای کمیته فوتسال به ویتنام باعث تاخیر در صدور این رای شده است.وقتی اعضای کمیته فوتسال خودشان در تیم ملی سمت داشته باشند عاقبت این می شود که کسی در کمیته فوتسال نیست تا پاسخگو باشد و در نهایت بلاتکلیفی ۶ تیم درگیر در این ماجرا ادامه پیدا می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

تا کی می خوایید وقت بدین به ایران جهان که مدارک بیاره.اینقدر مملکت بی درو پیکر.خجالت بکشید.اونا مدرک داشتن همون اول ارایه می دادند

حسن سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

اگه با حسین شمس بدین چرا حقه بچهای بهزیستی را پایمال میکنید.رضایت نامه راایران جهان باید قبل از بازی با پرسپولیس می گرفت نه الان.مهلت برای چی دیگه به ایران جهان میدین.که الان بره رضایت بگیره. خجالت آوره

رحمن احمدي سه شنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

خجالت خجالت

نام چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

آقای شمس تو را به خدا دست از سر این تیم ها بردار بگذ ار لیگ فوتسال سالم برگزار شود چرا در امور ۱۰ تیم به طور همزمان دخلت میکنید و یک همچین مسایلی را بوجود میاورید؟؟؟ بروید یک تیم رابگیرید مانند سایر مربیا ن کار کنید و در همه ی تیم ها نباشید!!

وحید دوشنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

از مسعولان تقاظا دارم سه تیم را فدای یک تیم نکنید چرا سعی میکنید با عقب انداختن رای میخوهید زمان بخرید