کد خبر : 5565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 17:22
-

ایتالیا با تماشاگرانش هم حریف نماینده ایران نشد/ صعود ایران به جمع چهار تیم

ایتالیا با تماشاگرانش هم حریف نماینده ایران نشد/ صعود ایران به جمع چهار تیم
تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران، نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی دانش آموزی در ایتالیا موفق به شکست میزبان با نتیجه پر گل 12 بر یک شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، تیم فوتسال شهرستان های استان تهران نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی دانش آموزان در ادامه پیروزی های پیاپی خود پس از صعود از گروه A برابر ایتالیا قرار گرفت و در حضور ۲هزار تماشاگر میزبان در سالن ویا المپیا شهر ساردینیا به پیروزی پر گل ۱۲ بر یک رسید.

نماینده دانش آموزی کشورمان با این پیروزی ارزشمند صعود خود به مرحله نیمه نهایی را مسجل کرد. اما تیم دانش آموزی برزیل جدی ترین رقیب کشورمان برای تصاحب عنوان قهرمانی نیز با نتیجه ۱۲ بر یک برابر سوئد به پیروزی رسید که با توجه به جدول، احتمال رویارویی نماینده ایران با برزیل در فینال قوت بیشتری گرفت.

گفتنی است تیم دانش آموزی شهرستان های استان تهران فردا (پنجشنبه) برای رسیدن به فینال راس ساعت ۱۴ به مصاف بلژیک خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احسان چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

بابا تیم ملی دانش اموزی رو بردید با مدارس دیگر کشورها بازی میکنند بابا این کار یعنی تقلب برادر من !!! کی باورش میشه فوتسال ما از ایتالیا ۱۲ گل جلو باشد ؟؟؟ خواهش میکنم افکار عمومی را روشن کنید!!

نام ... چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

از برزیل تیم محلی اومده ایتالیا.چرا همیشه عادت کردین کاررا بی ارزش کنید .حسین شمس که نیاز به معروف شدن نداره .بایید قدر بدونیم.اینا سرمایه های کشورمونند

احسان چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

آقای نام عزیز شما سوال من رو نگرفتی سوال من این است که آیا فاصله ی تیم ملی جوانان ما با ایتالیا ۱۲ گل است؟؟؟ پس معلومه که سطح مسابقات چقدر پایین است و تیم ها در چه سطحی شرکت کرده اند شما باید تیم یک مدرسه از ایران را به این مسابقات میفرستادید تا در شرایط مساوی با دیگر تیم ها بازی کنید برادر محترم همین !!!! اسم جام جهانی خواهشن روی ان نگذاربد خیلی بد است !!!

رضا پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

با سلام
در خصوص جواب دوستان باید بگم اولا تیممنتخب دانش آموزیکشور نیست پس افتخار آفرینی بچه ها رو کوچیک نکنید
البته اینو قبول دارم که سطح مسابقات آنچنان بالا نیست اونم به این دلیل هست که دور سوم یرگزاری هست و خیلی کشورها تیم نفرستادن
اما دو سال پیشم بچه های لرستان توی همین مسابقات توی کشور ترکیه قهرمان شدن
در ضمن وقتی تیمی سرگروه A میشه یعنی اینکه توی رنکینگ بهترین تیم هست از سوی دیگه یادمون نره ایران توی فوتسال جزو ۷ کشور اول جهان هست منتها بعضیا عادت دارن با دید فوتبال به فوتسال نگاه میکنن و یه مشکل دیگه اینه که چون توی فوتسال اندازه فوتبال پول نیست نتایجش زیاد مورد توجه قرار نمیگیره
من که هنوز یادم نرفته تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال برزیل رو یک بر صفر تو مسابقات جهانی شکست داد مربی تیم ملی فوتسال اون زمانم همین آقای مایلی کهن بود که بعدش بردن مربی تیم ملی فوتبالش کردن بعد ۲-۳ سالمتیم فوتبال رفت جام جهانی خیلی مردم کیف کردن در حالی که فوتسالو کمتر کسی فهمید چی شد

پایگاه خبری فوتسال ایران پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

با سلام و احترام به همراهان پایگاه خبری فوتسال ایران

با تشکر از نقطه نظرات قابل احترام شما، به استحضارتان می رسانم که تیم فوتسال دانش آموزی شهرستان های استان تهران پس از قهرمانی در المپیاد دانش آموزان متوسطه کشور در اصفهان -اسفند۹۲- به عنوان نماینده کشورمان برای شرکت در جام جهانی دانش آموزی معین گردید.
این تیم نه تنها بازیکن صغر سنی و یا جا زده ای نداشته بلکه با رعایت کامل قوانین ISF تنها از میان دانش آموزان مستعد فوتسال شهرستان های استان تهران برگزیده شده است که فقط دو بازیکن از تیم های دوم و سوم المپیاد به دلیل مصدومیت بازیکنان این تیم، نماینده کشورمان را در ایتالیا همراهی می کنند.
اما در خصوص فاصله با ایتالیا ما نیز بر صحبت های دوست عزیزمان صحه می گذاریم با این تفاوت که فاصله ما با تیم ملی بزرگسالان ایتالیا زیاده شده که البته این مورد هم در جام جهانی ۲۰۰۸ به نقطه برابری رسیده بود.
چنانچه مستحضر هستید بالغ بر ۷۰درصد تیم بزرگسالان فوتسال ایتالیا را برزیلی ها تشکیل می دهند که با پاسپورت ایتالیایی بازی می کنند فلذا به دلیل اینکه این اتفاق در سطح تیم دانش آموزی این کشور رخ نمی دهد، فاصله میان ایران و ایتالیا زیاد می شود.
به امید سربلندی نمایندگان دانش آموز ایران در ایتالیا۲۰۱۴
یاعلی

احسان پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷

برادران پایگاه ناراحت نشوید حرف بنده این است اگر تیم های دیگر مثل ایران و در سطح تیم ایران شرکت میکردند ما به ایتالیا و.. ۱۱و ۱۵ تا نمیزدیم خودتان هم میدانید این مسابقات بین مدارس جهان است بنابراین تقاضای ما این است که با خودمان و مردم رو راست باشیم چون مردم همه چیز را بهتر از من و شما میفهمند .هر چند قهرمانی بچه های ایران در یک تورنمنت درجه ۳ هم با ارزش است!! از گفتن حقایق هیچ وقت ناراحت نشوید چون همه چیز از نتایج نیمه نهایی و فینال آشکار است برادران عزیز!!

نام ... جمعه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

دمشون گرم.پرچم تهران بالاس.به خصوص شهرری که ۳تا بازیکن داره تو این تیم.

حميد چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

من از تیم منتخب دانش آموزی ممنونم که پرچم ایران را در کشور ایتالیا سرافراز نمودند و ضمن احترام به دوست خوبم آقا احسان میخوام بگم هدف باید حمایت از تیم باشد تا در تورنمنت های بالاتر جایگزین جوانان باشد و همچنین از همه ی مسئولین محترم فوتسال و آموزش و پرورش میخواهم که صادقانه از آنها حمایت کنند و همچنین از مسئولین محترم نظام وظیفه نیز خواهشمندم که موضوع معافیت سربازی آنها را بررسی نمایند.آنها پایه ی فوتسال هستند قدرشان را بدانیم.

حميد چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

راستی یادم رفت بگم از آقای ابوالفضل شهبازی نیز که به خاطر دروازه‌بانی فوق‌العاده خود یکی از موثرترین بازیکنان در کسب نائب قهرمانی بودند و همچنین موفق به کسب بهترین دروازه‌بان مسابقات گردیدند ممنونم ، امیدوارم با حمایت از ایشان و همچنین ادامه روند روبه رشد ایشان با تمرینات مستمر ، معضل کمبود دروازه‌بان در فوتسال ایران برطرف شود.

رضا چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

بنده از ایشان تشکر میکنم و امیدوارم روزی دروازه باناو را در لباس تیم ملی بزرگسالان ببینیم.

رسول چهارشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

آقا ابوالفضل شهبازی تشکر ، خدا دلت را شاد کند چون که شما باعث شادی دل ملت ایران گشتید خدا به همراهتان اگه شماره تماسی از ایشان دارید در سایت بگذارید چون اینجانب به لطف خدا توانایی سرمایه‌گذاری روی ایشان را دارم.

جاویدرضازاده یکشنبه , ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

تو این وسط حق من خورده شد.هیچ وقت مسئولین رو حلال نمیکنم