کد خبر : 5575
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 18:09
-

خسوس:ایران با ۱۱۰ درصد توانش بازی کرد!/ مربی اندونزی:باخت ما به خاطر اتفاقات بود

خسوس:ایران با ۱۱۰ درصد توانش بازی کرد!/ مربی اندونزی:باخت ما به خاطر اتفاقات بود
سرمربیان دو تیم ایران و اندونزی در پایان دیدار روز اول در مصاحبه ای از عملکرد بازیکنانشان تمجید کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی ایران در پایان این بازی اندونزی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود، گفت: می‌دانستیم می‌توانیم بازی را ببریم. تیم ملی ایران در این بازی با ۱۱۰ درصد توان خود بازی کرد.
کاندلاس که در ادامه راه باید شاگردان خود را برای مصاف با تیم‌های فوتسال استرالیا و چین آماده کند، افزود: اندونزی تیم سختکوش بود و دوندگی فراوانی داشت و با این کار در برخی مقاطع از بازی، برای ما دردسرساز شد. به نظر من اینکه تمام تیم‌ها در حال پیشرفت هستند برای فوتسال آسیا اتفاق خوبی است.

در سمت مقابل آندری ایراوان، سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی با وجود شکست تیمش در اولین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌ها، واکنش مثبتی داشت و گفت: بازیکنانم را تحسین می‌کنم چون آنها تا پایان بازی جنگیدند. تا پایان بازی جنگیدیم و دست از تلاش نکشیدیم. به نظر این بازی برای ما بازی مثبتی بود چون توانستیم مقابل ایران عملکرد خوبی را ارائه کنیم.
وی ادامه گفت: باخت ما تنها به خاطر اتفاقاتی بود که در پایان نیمه اول و پایان نیمه دوم رخ داد. در پایان نیمه اول بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند و این در حالی بود که ما هنوز موقعیت‌‌هایی داشتیم، هرچند در نهایت نتوانستیم گل بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷

مرسی مربی تیم ملی که با١١٠٪توان بازی کردن.جلوی برزیل حتمامیشه ١١١٠٪

نام ... پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

تیم محلات ایران هم ۵ تا به اندونزی نیزنه انوقت این بابا اومده میگه با ۱۱۰ درصد توان ۵ تا گل زدیم
ایشون مربیگری تیم ایران خیلی براش زیاده

سعيد جمعه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۴۶

خسوس تو جلو تیم روسیه باختی مصطفی نظری یک تنه تیمتو لوله کرد خجالت بکش تو با برزیل بازی کنی شک نکن زیره ۵نمیخوری برو از تیم ملی بیرون مردم ایران نمیخوانت کشاورز .نظری .شمسای نمیاری میبازی عجله نکن