کد خبر : 6563
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1393 - 13:44
-

شمسایی: خود دبیری می داند برای چه جدا شدم!

شمسایی: خود دبیری می داند برای چه جدا شدم!

وحید شمسایی با تایید جدایی اش از تیم دبیری تبریز تاکید کرد که علیرغم میل باطنی و با وجود اینکه شرایط برای ادامه همکاری مهیا بوده است این تصمیم را گرفته است. مربی بازیکن تیم دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد جلسه روز چهارشنبه خود با افشین دبیری گفت: در این

وحید شمسایی با تایید جدایی اش از تیم دبیری تبریز تاکید کرد که علیرغم میل باطنی و با وجود اینکه شرایط برای ادامه همکاری مهیا بوده است این تصمیم را گرفته است.

مربی بازیکن تیم دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد جلسه روز چهارشنبه خود با افشین دبیری گفت: در این جلسه با محمود خوراکچی  حضور داشتم و حرفهایم را زدم اما تاکید کردم که نمی توانم به تبریز بروم.خیلی برایم سخت بود که این حرف را با افشین دبیری بزنم و مجبور شدم در اتاقی دیگر با فرزین دبیری جلسه گذاشته و به او بگویم که شرایط آمدن به تبریز را ندارم. برای من گفتن این موضوع به افشین دبیری به عنوان یک دوست صمیمی بسیار دشوار بود اما خودش هم خوب می داند که اکنون شرایط حضور درشهرستان را ندارم. این در حالی است که همه چیز برای حضور قدرتمند در آسیا و فصل آینده لیگ برتر مهیاست.همه چیز ایده آل است و لطف مردم تبریز هم شامل حالم است اما من شرایط سختی دارم که نمی توانم بروم.

وحید شمسایی در پاسخ به این سوال که چرا بوجود مشکلات شخصی حاضر شده پیش از این هم با مدیران دبیری مذاکره کند تاکید کرد: تنها به خاطر علاقه ای که به مردم تبریز و خانواده دبیری داشتم با این باشگاه مذاکره کردم.من الان هم هر کاری لازم باشد برای آنها انجام می دهم.من شخصا با بازیکنانی که قرار است به این تیم بیایند مذاکره کردم و این یعنی اینکه خواهان موفقیت این تیم هستم. من هر کاری بکنم برای برادرم افشین کرده ام. به مسئولان دبیری ثابت شده که من دنبال موفقیت این تیم بوده ام و همه چیز را به طور کامل از شخصیت یک خانواده و مردم تبریز دیده ام.اگر این حرفها را نزنم آدم کوچکی هستم.همه چیز مهیا و سازمان یافته است.من پارسال هندوانه دربسته ای بودم که افشین دبیری به من اعتماد کرد و خوشحالم که مزد اعتمادش را دادم. الان همه چیز مهیای قهرمانی در آسیاست ولی خود دبیری می داند که مشکلم چیست و واقعا نمی توانم به تبریز بروم و باید در تهران بمانم.

شمسایی در مرد اینکه در این شرایط وضعیت خوراکچی در دبیری چه می شود اذعان داشت: مسئولان دبیری حرفه ای فکر می کنند.من خوراکچی را با خودم بردم تا بگویم که برنامه دارم. من خوراکچی را پیشنهاد دادم جون می دانم او قوی است.اما نمی دانم در آینده مسئولان باشگاه چه تصمیمی می گیرند.

مربی- بازیکن فصل گذشته دبیری در مورد اینکه این تصمیم چقدر با پیشنهاد باشگاه تاسیسات دریایی به او ارتباط دارد خاطرنشان کرد: دنیای فوتسال حرفه ای است و من باید خیلی بی عقل باشم که یک تیم مثل دسته گل که برای قهرمانی در آسیا ولیگ مهیاست را زیر پا بگذارم و به جای دیگری فکر کنم. شاید من در عالم حرفه ای بدون تیم نمانم اما هیچ کجا برای من دبیری نمی شود و جدایی ام از این تیم هیچ ربطی به مسائل دیگر ندارد.

شمسایی در پایان در مورد اینکه دبیری در سایت باشگاه از توافق با او خبر داده اذعان داشت: این هم از لطف و محبت اوست و خودش هم می داند که دوست داشتم بمانم اما نمی توانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

اقا میدونید چرا افوتسال ما حرفه ای نمیشه و هر روز پس رفت میکنه به دلیل همین باند و باند بازی این بازیکنای به اصطلاح بزرگ فوتسال ایرانه،هر کی تو فوتسال بزرگ شد یه باند برا خودش راه انداخت و رفت گریبان یکی از این باشگاههای پولدار رو گرفت و ……..
شمسایی اینطور،کشاورز که اسطوره اخلاق ایران بود پارسال رفت اصفهان و چه کارهایی کرد،همین اقایون یه کاری کردند تمام سرمایه گذارا تهران قید فوتسال رو زدند.
برا یه تیم بازی میکنند سال بعد اگه یه تیم پیدا شد به عنوان مثال خان های برره که پول خوب بده باندشونو میبرند اونجا.اقایون اگه شما غیرت داشتید برا تیم شهر خودتون بازی میکردید

نام ... دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

حداکثر زمان عمر ورزشی ۱۰ ساله ، یه بازیکن باید حداکثر بهره رو از این زمان ببره

نام ... جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

خدایش یه بازیکن لیگ سه فوتبال ایران از شما بزرگا فوتسال ایران حرفه اى تره،یه مشت دروغگو،کینه ای،حسود،زیرابزن و سیاباز جمع شدید و فوتسال ایران رو راه انداختید.
تاکی این فوتسال میخواد بی صاحب باشه.

mi.kh جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

اگه خوراکچی بیاد شک نکنید هم تو اسیا هم تو لیگ قهرمان میشه
هیچ خللی در روند کاری و برنامه های دبیری پیش نخواهد آمد

سروش جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷

اخه با کدوم کارنامه از خوراکچى حمایت میکنید؟ خوراکچى کى یه تیم رو قهرمان کرده؟ مردم رو چى فرض کردید؟ دوباره نزدیک فصل شد و خوراکچى بازارگرمى شو شروع کرد

mi.kh جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

فوتسال داره نظر میدی ها گل کوچیکه سرکوچتون نیست که
هه هه هه هه

نام جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

اقای دبیری الان یاد اون روز افتادم که برات نوشتم شمسایی تو رو هم مثل علی طاهری دور میزنه رسید اون روز

رشید قلی پور جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

آقای یعقوب محترم نمیدونم شما بازیکن هستید یا نه اما باید یه شما عرض کنم وحید شمسایی در طول یک سال حضورش زحمتش رو کشید و این تیم رو قهرمان ایران کرد
ما در طول یک سال از ایشون هم در مورد فوتسال و هم در مورد نوع بینش به این ورزش مطالب زیادی یاد گرفتیم
اگه با ایشون کار کنید متوجه میشید ایشون چقدر مربی خوب انسان با ارزشی هست
من شخصا برای وحید شمسایی و شهاب سفال منش آرزوی موفقیت دارم هر جا که باشند
برا تمام زحماتی که برا فوتسال تبریز کشیدید واقعا ممنون
همچنین از عزیزان مدیر سایت کمال تشکر رو دارم

ahad جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

بجای شمسایی-حسین شمسوبیارین؟اگه میخوان نتیجه بگیرین وقهرمان بشین؟اگه هم نه خوراکچی گزینه خوبیه؟

نام ... شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۰۹

چشم حسین آقا!

نام ... جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

خدا میدونه دوباره چه نقشه ای تو سر شمسائیه.احتمالا یه تیم پولدارتر پیدا کرده

نام ... شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۰

تو چی کاره تبریزی که با عناوین مختلف اظهارنظر می کنی؟ هر موقع یک افتخار از افتخارات شمسایی رو آوردی اون موقع حرف بزن!!!!!!!۱

reza یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

وحید شمسایى با این کارا نمیتونى مربى گیتى پسند بشى فکر کردى امسالم میتونى با کشاورز تو گیتى باند راه بندازى