کد خبر : 6559
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1393 - 0:15
-

ویتنام، چین و میانمار حریفان ایران در تورنمنت چهار جانبه/ از کجا به کجا رسیدیم!

ویتنام، چین و میانمار حریفان ایران در تورنمنت چهار جانبه/ از کجا به کجا رسیدیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی طبق اعلام کمیته فوتسال اوایل مرداد در تورنمنت چین شرکت خواهد کرد. این در حالی است که تاکنون تیم های شرکت کننده در این بازی ها رسانه ای نشده بود. اما بر اساس شنیده ها، حریف های ایران در این تورنمنت تیم هایی هستند که باید با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی طبق اعلام کمیته فوتسال اوایل مرداد در تورنمنت چین شرکت خواهد کرد. این در حالی است که تاکنون تیم های شرکت کننده در این بازی ها رسانه ای نشده بود.

اما بر اساس شنیده ها، حریف های ایران در این تورنمنت تیم هایی هستند که باید با ذره بین رتبه آن ها در رنکینگ جهانی را پیدا کرد!

به جز چین که میزبانی تورنمنت را بر عهده دارد، دو تیم دیگر ویتنام و میانمار در کنار ایران پاسخ مثبت به دعوت نامه چینی ها داده اند و دیگر خبری از برزیل، اوکراین و سایر تیم های مطرح که سال های قبل شرکت می کردند نیست.

به گفته یک منبع آگاه  کمیته فوتسال در تصمیمی عجیب، نه تنها از حضور در این بازی ها پولی دریافت نکرده بلکه حتی هزینه بلیط هواپیما را هم تقبل کرده است تا مقابل تیم های گمنام قرار گیرد.

به نظر می رسد این روزها کسب مقام برای کمیته فوتسال به قدری مهم شده که حاضر است چنین هزینه هایی را در مقابل هیچ منفعتی بپردازد.

مقام قهرمانی تورنمنت چین قطعا برای رئیس کار کشته فوتسال مهم است که از کادر فنی خواسته تا با تیم اصلی به این بازی ها برود. در حالی که پیش از این اعلام شده بود تیم امید به این بازی ها می رود. البته خبر بد برای خسوس اینکه حسین طیبی و علی اصغر حسن زاده به دلیل همراهی نوریل، نمی توانند با تیم ملی به چین بروند!

با این حال ملی پوشان فوتسال کشورمان باید درمرداد ماه مقابل تیم میانمار با رتبه ۹۵، چین با رتبه ۴۷ و ویتنام با رتبه ۴۵ در رنکینگ جهانی پیکار کند و تنها هدف هم قهرمانی است!

فوتسال ایران در حالی چند سالی است به جز روسیه با هیچ تیم بزرگ دنیا بازی نمی کند که پیش از این، کشورهای برزیل، اسپانیا و ایتالیا حاضر به سفر به ایران می شدند!

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ویژن تهران جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۳۵

آقای افتخاری برای خوش گذرانی به چین میخواد بره تا برای بچه هاش از چین خرید کنه چون خودش چینیه

M R 77 جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

خدا بخیر کنه اون موقع که رفتیم ویتنام برای قهرمانی رفتیم.بهتره نگیم داریم برای قهرمانی میریم چون تیم های دیگه انگیزه پیدا میکنن جلوی ما خوب بازی میکنن اقای سرمربی ببینییم این دفعه چیکار میکنی شما فکرکنم نایب قهرمانی رو به قهرمانی ترجیح میدی اره میگی نایب قهرمانی باعث انگیزه میشه…..تورو خدا مبینید فوتسال به چه روزی افتاده ماهم داریم یواش یواش میریم تو رنکینگ زیر ۵۰ با این نتایج ور شرکت کردن در مسابقات بیهوده…

علی آقا جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

خاک برسر من کنن که اجازه میدم آدمای … این بلا هارا سرم بیارن.مقصر خودمونیم.از ماست که بر ماست

ali جمعه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

به نظر من علت اصلی افت فوتسال فقط کفاشیان هست این اقا هیچ علاقه ی به فوتسال نداره و کمر به نابودیش بسته با افتخاری و ترابیان،خداکنه پاتون از ورزش کنده بشه خیانتکاران

مجيد شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۶

بابا اینا میخان برن گل بزنن و به تیمای گمنام و بعد حسابی بخندند که چقدر گل زدیم و باز تعرف کنن که چه گلایی زدن.اینا عقده گل باران کردن تیمای گمنامن.بنظر من خسوس جرات بازی کردن با تیمای سطح بالا نداره و با تیمای ضعیف بازی میکنه تا آقایان افتخاری و … دلشان شاد باشه.خاک بر سرتان کنن بخدا