کد خبر : 6589
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1393 - 17:01
-

خوراکچی: دبیری پیشنهادی برای سرمربیگری به من نداده است!

خوراکچی: دبیری پیشنهادی برای سرمربیگری به من نداده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی فصل گذشته میثاق تهران گفت: اگر قرار باشد از میثاق بروم با هماهنگی مدیران باشگاه این اتفاق می‌افتد. محمود خوراکچی اظهار داشت: قبل از اینکه وحید شمسایی از تیم دبیری تبریز برود خود وحید به من پیشنهاد داد برای حضور قدرتمند دبیری در آسیا به او در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی فصل گذشته میثاق تهران گفت: اگر قرار باشد از میثاق بروم با هماهنگی مدیران باشگاه این اتفاق می‌افتد.

محمود خوراکچی اظهار داشت: قبل از اینکه وحید شمسایی از تیم دبیری تبریز برود خود وحید به من پیشنهاد داد برای حضور قدرتمند دبیری در آسیا به او در این تیم کمک کنم. من و وحید دوستی دیرینه‌ای داریم و اگر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم، اما حضورم در دبیری نیاز به یک بحث کارشناسی داشت؛ یعنی اگر حضورم برای دبیری منفعت داشت و جایگاه‌ها روی اصول خودش مشخص می‌شد می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی متذکر شد: جلسه‌ای با مدیران و اعضای هیات مدیره دبیری در شهر تبریز داشتیم و بعد از جلسه بحث جدایی شمسایی از دبیری مطرح شد و به همین دلیل حضورم در این تیم متوقف شد تا تکلیف خود وحید روشن شود.

سرمربی فصل گذشته میثاق تهران افزود: من در حال حاضر پیشنهاداتی دارم، اما تا این لحظه مربی تیم میثاق‌تهران هستم و اگر شرایط طوری شود که به باشگاه دیگری بروم این اتفاق با هماهنگی مدیران باشگاه میثاق خواهد افتاد و در غیر این صورت اگر شرایط میثاق برای قهرمانی در فصل جدید مهیا باشد با توجه به بازیکنان بسیار مخلصی که میثاق دارد در این باشگاه می‌مانم.

خوراکچی در پایان گفت: باشگاه دبیری به عنوان سرمربی هیچ پیشنهادی به بنده نداده،  من چند تا پیشنهاد داشته‌ام و به صورت شفاهی به من اعلام شده و در روزهای آینده تصمیم خواهم گرفت، اما تا این لحظه سرمربی میثاق هستم و هیچ انتقالی انجام نشده است. قراردادم با میثاق تمام شده و برای فصل جدید هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

........... شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

سلطان سر مربی های ایران

فريور شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

متشکریم ازشمابخاطرحسن اخلاقتان

علی شهابی شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

آقا محمود تورو خدا بیا تبریز!!!!!!!!!!!!!!!!!

mi.kh شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹

تو دریایی ولی ساحل نداری آهای محمود خوراکچی
تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای سلطان خوراکچی

خوش صدااااااا شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

احترام به مردم یعنی این احترام به شعور کردم یعنی این
بخدا این کردارها رفتارها خیلی کمه اما چقد زیبا متین بااحترام و با صراحت پاسخ مردم رو میده
مرررربی فقط خوررررررراکچیییییییییییی
البته سرررررررررررررررمربی!!!!!

mi.kh شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳

عاشق کارتاکتیکی تیماشم
خیلی سالاررررررررررری خوراکچییییییییییی!!!!!

Fut5al شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

آقای افتخاری از دکتر داورزنی و والیبالیستا یاد بگیر!!!!!!!!
برو بزار این اتفاقاتم تو فوتسال بیوفته دیکه

نام ... شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

آقا خوراکچی خیلی دانش خوبی دارن و از اون مهم تر شخصیت فوق العاده ایشان هست هر جا هستی موفق باشی

نام ... شنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

مردم تبریز میانه خوبی با فلافل ندارند برو عمور إستی خبری إز عکسهای أتلیه دیگر نسیت خدایا تو میدانی و دیگر هیچ

mi.kh یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۰۴

بله اقای نام رحمت برتو باد که منصفانه و عادلانه و کارشناسانه نظر میدی ازت ممنونم

نام یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۰

پس رفته بودی تبریز با دبیری رو بوسی کنی؟؟ معلومه که تو رو برای سر مربی گری نمیخواهند چون درحد و اندازه این حرف ها نیستی!!!!

mi.kh یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

شماهم از همان اشخاصی هستید که کلا ۲ یا ۳ نفرند اما با ۳۰ یا ۴۰ نام متفاوت میان و تو سایت شروع میکنن به انتقاد ناعادلانه
بخدا مردم ایران درک و شعور و فهمشون خیلی بالاتر از این چیزهاست پس توهین نکنید یه عرتشون

abolfazl یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

براى سایت شما متاسفم واقعا. شدین محل تبلیغ مربى بدون تیم. پیام هاى انتقاد امیزى که از اقاى خوراکچى میشه را روى سایت نمیزارین. چرا جانبدارى الکى میکنید. اخه خوراکچى چه گلى بسره فوتسال زده؟؟؟ کدوم تیم رو قهرمان کرده؟ هر سال این موقع اینقدر ازش مطلب میزنید تا تیم پیدا کنه. این همه مربى با دانش داریم اونوقت شما سنگ ایشون رو به سینه میزنید. سایتتون مگه زیر نظره خوراکچیه؟ یکم به مردم احترام بزارین. شدین اتلیه عکس این اقا. بخدا همه دارن میخندن. میدونم که مطلب منم حذف میشه!!!!!

Taha یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

أقای ابوالفضل جند سأله که فوتسال رو دنبال میکنی ? أقای خوراکجی دوبار با تام ایران خودرو قهرمان ایران شده اند سه سال هم بعنوان بهترین مربی لیک انتخاب شده اند زمانی هم که شما به دنیا نیومده بودید مربی تیم ملی ایران بوده اند و به عنوان بازیکن هم مقام ۴ دنیا رو کسب کرده است حواست بأشه در باره کی داری صحبت میکنی

abolfazl یکشنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

اقاى طاهاى عزیز سلام و عرض ادب. اول اینکه چه بدنیا بودم چه نبودم ربطى به فوتسال نداره. دوم اینکه کل دنیا ایران را به نام حسین شمس. وحید شمسایى. محمد کشاورز و محمد طاهرى میشناسند نه اقاى خوراکچى. سوم اینکه حواسمون جم اقاجون حسابى هم جمه. در ضمن به روز بودن و توان فنى و تاکتیکى اقاى خوراکچى بر هیچکس پوشیده نیست تنها چیزى که محمود خان رو داره از محبوبیت در میکنه اطرافیانش هستن که با تعریف ها و حمایت هاى بیجا ایشون رو دارین از چشم میندازین. اقاى خوراکچى ادم با شخصیتى هستش ولى دارین با تعریف بیجا خرابش میکنید. یا على