کد خبر : 6730
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 خرداد 1393 - 11:09
-

نبرد پرسپولیس و حفاری برای کسب قهرمانی!

نبرد پرسپولیس و حفاری برای کسب قهرمانی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار هفته شرکت ملی حفاری خوزستان پذیرای پرسپولیس تهران است. پرسپولیس در صورت برتری در این دیدار می‌تواند قهرمان لیگ شود، اما حفاری در صورت تساوی هم می‌تواند جام قهرمانی را به خانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار هفته شرکت ملی حفاری خوزستان پذیرای پرسپولیس تهران است.

پرسپولیس در صورت برتری در این دیدار می‌تواند قهرمان لیگ شود، اما حفاری در صورت تساوی هم می‌تواند جام قهرمانی را به خانه ببرد. پرسپولیس در صورت شکست در این دیدار به رده سوم سقوط می‌کند.
دیدار سرخ‌پوشان با حفاری در دور رفت به سود حفاری به پایان رسید. قرار است این دو تیم در فینال جام حذفی مقابل هم به میدان بروند و به تعبیری دیدار روز جمعه آنها، فینال اولِ پیش از فینال جام حذفی است.

در دیگر دیدار هفته قرار بود پخش و پالایش آبادان و کاسپین با یکدیگر دیدار کنند که این مسابقه برگزار نمی‌شود و کاسپین ۳ بر صفر برنده میدان است.

همچنین دیدار تیم‌های شمشاد دلیجان و ایذه هم برگزار نمی‌شود.

سقوط ایذه به لیگ دسته اول قطعی شده است.

برنامه بازی‌های هفته پایانی به شرح زیر است:

* شرکت ملی حفاری – پرسپولیس

* جراحی مهر نوشهر – اشکنان

* هیات گیلان – انصار ولایت تبریز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.