کد خبر : 6739
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 16:09
دسته‌بندی نشده
-

آغاز به کار آزمایشی نسخه انگلیسی پایگاه خبری فوتسال/ نسخه عربی هم در راه است

آغاز به کار آزمایشی نسخه انگلیسی پایگاه خبری فوتسال/ نسخه عربی هم در راه است
نسخه انگلیسی پایگاه خبری فوتسال ایران در راستای تشکیل پایگاه خبری بین المللی از 22 خرداد 93 به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و نسخه عربی هم در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

همانطور که در روزهای ابتدایی شروع به کار پایگاه خبری فوتسال وعده داده بودیم تمام تلاش خود را برای ایجاد پایگاه خبری مستقل در سطح جهانی می کنیم و در همین راستا اقدام به راه اندازی نسخه انگلیسی سایت کردیم. نسخه انگلیسی سایت و به زودی نسخه عربی پایگاه خبری فوتسال با هدف معرفی بیشتر فوتسال ایران به دنیا آغاز به کار می کنند و امید داریم با توجه به فاصله گرفتن زیاد ایران در سال های اخیر از سطح اول فوتسال دنیا، بتوانیم در حد توانایی های خود از این فاصله بکاهیم.

 

نسخه انگلیسی سایت بعد از اتمام کار طراحی و مشخص شدن تیم خبری و به خدمت گرفتن خبرنگاران و مترجمان زبده از امروز(پنج شنبه) ۲۲ خرداد ۹۳ فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز می کند و امید می رود با ارائه پیشنهاد و انتقادات شما همراهان همیشگی، اشکال های موجود را برطرف و آن را به زودی و به صورت رسمی راه اندازی کنیم.

 

برای ورود به بخش انگلیسی پایگاه خبری فوتسال از قسمت بالای سایت و پرچم های مشخص شده اقدام کنید و یا اینجا کلیک کنید. همچنین در حالی که مدت اندکی است اخبار فوتسال ایران بر روی خروجی نسخه انگلیسی قرار می گیرد، اما بازتاب خوبی در رسانه های خارجی فوتسال از جمله فوتسال پلنت داشته است.

 

گفتنی است، بعد از برگزاری آخرین جلسه شورای سردبیری پایگاه خبری فوتسال ایران، مقرر شد کار طراحی و راه اندازی آزمایشی نسخه عربی سایت هم آغاز شود. همچنین برای تکمیل کادر خبری بخش عربی سایت به تعدادی مترجم مسلط بر زبان عربی نیازمندیم. علاقه مندان به همکاری افتخاری با پایگاه خبری فوتسال می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس info@fut5al.ir ایمیل ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

sdr جمعه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

شما فعلا همین فارسیشو درست کنید که هزارتا مشکل داره بعدش برید….

نام ... دوشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

کار خوبی هست، فوتسال ایران ارزشش رو داره که بیشتر ازش خبر توی دنیا باشه، ایشالا موفق باشید