کد خبر : 6745
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 - 13:54
-

تقوی:وضعیت منصوری تا پایان خرداد مشخص می شود

تقوی:وضعیت منصوری تا پایان خرداد مشخص می شود
سرپرست تیم منصوری قرچک می گوید وضعیت نهایی این تیم تا پایان خرداد مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداکبر تقوی اظهار داشت: به دنبال این هستیم که امسال با شرایط بهتری در مقایسه با سال گذشته در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم. ما در لیگ ۹۲ با بحران مالی شدیدی مواجه بودیم و چهارم شدیم اما چهارمی ما با توجه به وضعیت بسیار بد مالی‌مان، چیزی از اولی کم نداشت. چون اصلا شرایط ایده‌آلی نداشتیم.

وی در مورد وضعیت منصوری در لیگ ۹۳ تصریح کرد: شاید اسپانسر جدید بگیریم و یا اینکه مالک جدیدی داشته باشیم. بیشتر این روزها به دنبال این هستیم که وضعیت مدیریت باشگاه خصوصا مدیریت مالی  مشخص شود.

 تقوی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تا پایان ماه تکلیف بودجه و شرایط مدیریتی‌مان مشخص شود. بعد از آن در مورد مسائل فنی و اینکه چه بازیکنی را در اختیار بگیریم و کادرفنی‌مان را چه کسانی تشکیل دهند تصمیم می‌گیریم. مردم از ما توقع قهرمانی دارند و به همین دلیل حتما بهتر از قبل در مسابقات شرکت می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتسال منصوری همچنین از عدم تسویه حساب کامل با بازیکنان فصل گذشته این تیم خبر داد و گفت: هنوز بخشی از قراردادهای سال گذشته مانده است که باید آنها را بپردازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۳۸

سلام بر سید اکبر تقوى مرد زحمت کش فوتسال ایران. ما قرچکى ها به بودن شما در تیم شهید منصورى افتخار میکنیم. ایشالا امسال با درایت شما و حمایت هواداران پور شور قرچکى دوباره قهرمانیم. سید با تعصب دوست داریم.
فوتسال پاک قرچک

قرچکی شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲

سلام
من از اون زمان که قرچک با اسم شرکت واحد تو ایگ برتر شرکت میکرد تا به همین الان که با نام مبارک و زیبای “شهید” منصوری تو لیگ برتر شرکت میکنه هواردار این تیم بودم اما…
اما از اون روزی که اکبر تقوی اومده تو این شهر چیزی جز فحاشی و دعوا و حاشیه برای منصوری و شهر قرچک شروع نشده…
متاسفم که این آقا اکثر قرچکی هارو مورد آزار قرار داده
البته پرونده ایشون سالم نیست واگه نیاز شد حتما میگم.

قرچکی شنبه , ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

البته ببخشید… آزار نه آذار

حسين إز طرفداران ود أتشه شهيد منصوري یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۴۶

أفای قرچکی !؟ پر مسلم سید با تعصب مورد علاقه و احترام مردم قرچک است و أین حرفهای شما إز روی کیانه و حسادت است أیشان چند سال است که منصوری أر به سطح اول فوتسال ایران معرفی نمود لطفا جو سأزید نکن و اگر پرونده داری برأی ما رو کن

ابوالفضل قاجار یکشنبه , ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۵۷

کاش منم جاى تقوى بودم. ادم که حسود داشته باشه زندگیش خیلى هال میده. ایشالا هرکس که به تقوى تهمت میزنه اون دنیا بتونه جواب جدش رو بده