کد خبر : 6778
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 - 16:59
-

ملمولی : عنوان بهترین گلزن را با تلاش هم‌بازی‌هایم کسب کردم

ملمولی : عنوان بهترین گلزن را با تلاش هم‌بازی‌هایم کسب کردم

بازیکن خوزستانی تیم پخش و پالایش نفت آبادان که عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را به خود اختصاص داده است، می‌گوید از این که این عنوان را به دست آوردم بسیار خوشحال هستم. سهیلا ملمولی اظهار کرد: از این که توانستم عنوان خانم گلی این رقابت ها را به دست آورم، خوشحالم.

بازیکن خوزستانی تیم پخش و پالایش نفت آبادان که عنوان خانم گلی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را به خود اختصاص داده است، می‌گوید از این که این عنوان را به دست آوردم بسیار خوشحال هستم.

سهیلا ملمولی اظهار کرد: از این که توانستم عنوان خانم گلی این رقابت ها را به دست آورم، خوشحالم. من این عنوان را با تلاش سایر هم‌بازی‌هایم، سرمربی تیم و آقای مختاری، مدیرعامل پخش و پالایش نفت آبادان به دست آوردم.

وی بیان کرد: خدا را شکر امسال خیلی خوب بازی کردیم ولی کمی بدشانس هم بودیم و بدشانسی ما این بود که برخی تیم ها روبه‌روی ما حاضر به مسابقه نمی‌شدند و اگر کار به جایی کشیده می‌شد که تفاضل گل قهرمان را مشخص می‌کرد، این موضوع می توانست به ضرر ما باشد.

این ملی‌پوش تیم نفت‌آبادان در پاسخ به این سوال که سطح لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: به نظر من سطح لیگ امسال نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بود.

وی درباره قهرمانی ملی‌حفاری در لیگ برتر کشور، عنوان کرد: قهرمانی مبارک این تیم باشد. آن ها برای کسب این عنوان تلاش کردند. خدا را شکر که امسال عنوان های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را تیم‌های خوزستانی به دست آوردند. امیدوارم سال آینده شاهد حضور تیم های بیشتری از خوزستان در لیگ برتر باشیم.

ملمولی در پایان خاطرنشان‌کرد: از خانم جدیدی‌زاده، سرمربی تیم که جوان و با تلاش است و بسیار زحمت می‌کشد و همچنین مسوولان پخش و پالایش نفت آبادان تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.