کد خبر : 6824
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 - 13:10
-

حضور شمس در دبیری منتفی شد/ محرومیت او از بالا صادر شده!

حضور شمس در دبیری منتفی شد/ محرومیت او از بالا صادر شده!
مسئولان باشگاه دبیری تبریز قصد دارند حسین شمس را به عنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه خود انتخاب کنند ولی محرومیت شمس مانع اصلی بازگشت وی به فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بعد از آنکه وحید شمسایی از سرمربیگری تیم فوتسال دبیری تبریز کناره گیری کرد، مسئولان این باشگاه به فکر انتخاب سرمربی جدید تیم خود افتادند.

این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه دبیری مذاکراتشان را با حسین شمس و همکاری با سرمربی پیشین تیم ملی آغاز و جدی کنند. شمس در حالی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال است که وضعیتش برای فعالیت در فوتسال کاملا مبهم است.

شمس دو سال پیش و به خاطر انتقادات بی سابقه‌ای که از مسئولان وقت ورزش داشت به محرومیت چهار ساله از فعالیت مستقیم در فوتسال محکوم شد و ادامه این محرومیت باعث شده تا باشگاه دبیری نتواند مذاکراتش را با وی نهایی کند.

مسئولان دبیری چند روز پیش نامه‌ای را به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ارسال کرده و در این نامه خواستار تعیین وضعیت شمس شده‌اند. این کمیته هم با اعلام اینکه هیچ نقشی در محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ندارد، مشخص شدن وضعیت این مربی را به تصمیمات کمیته اخلاق فدراسیون منوط کرده است.

نکته عجیب اینکه مشخص نیست محرومیت حسین شمس دقیقا از سوی چه نهاد یا اشخاصی مورد تصویب قرار گرفته است. پیگیری‌هااز محرومیت سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران به این جمله از یک مسئول فدراسیون فوتبال ختم شد که “این دستور از بالا صادر شده است”.

باید دید آیا حسین شمس مثل دو سال گذشته به عنوان مدیر فنی یک تیم لیگ برتری به کارش در لیگ فوتسال ایران ادامه می‌دهد و یا اینکه پیگیری‌هایش برای حل مشکل سرمربیگری‌اش امسال به نتیجه می‌رسد و می‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم بنشیند.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

وحید شمسایی: اختاپوس‌ها حالا می‌توانند به دبیری بروند

نام ... سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

افراد که به ظاهر دوستان دبیری هستند

علی عبدی سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

شمسایی:شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد که به ظاهر دوستان دبیری هستند، اما در باطن می‌خواستند تیم وی را زمین بزنند، وجود داشت ولی با این حال توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم

خواننده خبر سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

سلام
آقای حسین شمس از سوی خودش محروم شده است. ایشان توسط هیچ ارگانی از فعالیت در فوتسال محرم نشده اند و اگر خودشان تمایل داشته باشند به راحتی میتوانند سرمربی باشگاهی شوند. اما در حال حاضر به نفعشان نیست. ایشان الان به ۱۰ تیم مشاوره داد و در کلاسهای توجیهی فوتسال در شهرهای مختلف شرکت میکنند. حتی ایشان میتوانند به راحتی در سطح کشور تدربس کلاسهای مربیگری آسیا را داشته باشند اما حق الزحمه آن بدای ایشان کم است. بنابراین با جمیع جهات نتیجه گیری ایشان اینست که عنوان کنند از سوی مقامات بالا محروم شده اند. اگر ایشان الان با یک تیم لیگ برتری کار کنند عیارشان مشخص شده و سپس خیلی از منابع در آمدشان کم خواهد شد. البته باید به صراحت لهجه و مهربانی و خوش قابی ایشان اذعان کرد. امیدواریم همیشه موفق باشند

نام ... سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

به نظر من صانعی رو به عنوان سرمربی انتخاب کنند جون به کلمبیا نیم خوریم می تونیم نتیجه بگیریم!!!!!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

بهتر !!!

أمير حسين سه شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷

أقای شمس إز سوى کمیته أخلاق منشوری شده اند و دلیل انهم برأی خانواده فوتسال مشخص است أیشان هیچگاه ازر ش و جایگاه تیم ملی أر درک نکرد و إز جایگاه کسوت ملی در جابجایی بازیکنان و دخالت در باشگاهها و با اصطلاح خودشان مشاور بودند و سو استفاده کرد أقای شمس إنسان خوش مشرب و شیرینی هستند ولی در عین حال بیسار علاقته مند به مسائل مالی و در یک کلام تیم ملی أر با پول معاوضه کرد، أینهم سیاه بأزی است چون أیشان در سطح باشگاههای هـیچگاه کارنامه قابل دفاع ندا رد

\پیمان چهارشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲:۵۵

شما خبر ندارید به همین دلیل اظهار نظرتون با اشکال همراهه.آقای شمس به دلایل دیگه محرومه ، سعی نکنید بیشتر بازش کنید.!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

مگه عقلشون کم شده،الان باعنوان مشاوره به چندتاتیم همون پولومیگیره بی دردسر