کد خبر : 6903
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 8:45
-

اعلنی: به دنبال حضور مقاومت در رده های بالاهای جدول هستیم

اعلنی: به دنبال حضور مقاومت در رده های بالاهای جدول هستیم
مدیرعامل مقاومت البرز گفت: با کادر فنی و ترکیب تیم از لیگ دسته 3 فوتسال به لیگ برتر راه پیدا کردیم، با همین کادر نه تنها در لیگ می‌مانیم، بلکه جزء بالانشین‌ها می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، صدیق اعلنی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: به دلیل اینکه مقاومت البرز شرایطی نظامی دارد، از انضباط بالایی برخوردار است و تمام تصمیمات با مشاوره هیئت مدیره و بررسی دقیق اتخاذ می‌شود. در حال حاضر با وجود اینکه مدیریت باشگاه را عهده‌دار هستم، نمی‌توانم در مورد جزئیات حضورمان در لیگ برتر اظهارنظر دقیقی داشته باشم. به سبب حضور در لیگی که قدرتهای فوتسال را دور هم جمع کرده، تغییرات در کادر فنی و ترکیب بعید نیست، اما به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره خواهان حفظ کادر فنی و بازیکنان تیم هستم، زیرا ما به عنوان یک شگفتی از لیگ دسته ۳ فوتسال با قهرمانی‌های پی‌درپی به لیگ برتر رسیدیم و تمام تیم‌ های حاضر در این لیگ‌ها به حرفه‌ای بودنمان اقرار می‌کردند. معتقدم بازیکنان جوان، پرتلاش و با اخلاقمان در لیگ قادر به اثبات خود هستند. حامد رئیسی نیز با افکار فنی خود تاکنون آنها را به بهترین شکل هدایت کرده است.
وی افزود: می‌پذیرم که با تمام توانایی‌های یک تیم، تجربه حضور در لیگ برتر یکی از فاکتورهای مهم برای رسیدن به هدف است. با این وجود تا حدی به خود امیدواریم که تنها برای ماندن در جمع برتری‌ها برنامه‌ریزی نکرده و رده‌های بالای جدول را هدف گرفته‌ایم. صدیق اعلنی در خصوص بودجه تعیین شده برای تیم تصریح کرد: با توجه به صعودی که به لیگ برتر داشتیم، در حال حاضر با هزینه‌هایی متفاوت با سال قبل روبرو شده‌ایم که تفاوت بسیار زیادی را داشته است. البته هزینه‌ها برآورد شده و گمان نمی‌کنم مشکلی در بحث تامین بودجه داشته باشیم، در همین راستا با تمام قدرت و بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر فعالیت می‌کنیم.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

به اقای رئیسی تبریک میگم. با وجود نبود امکانات فوق العاده خوب نتیجه گرفتن! امیدوارم مسئولین کرج این تیم حمایت کنن.