کد خبر : 7092
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 19:21
-

تاثیر جام های رمضان در پیشرفت فوتسال؟

تاثیر جام های رمضان در پیشرفت فوتسال؟
در نظر سنجی جدید پایگاه خبری فوتسال شرکت کنید و بگویید تاثیر برگزاری جام های رمضان در پیشرفت فوتسال کشور چقدر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خیلی ها شروع روند رو به رشد فوتسال را از فوتبال خیابانی یا همان گل کوچک می دانند. فوتبالی که سپس به سالن ها کشیده شد و در قالب جام های رمضان شب های خاطره سازی را برای فوتبال دوستان رقم زد. از همین جام ها هم بود که علی کریمی ها به فوتبال معرفی شد و بسیاری از ملی پوشان سال های اول تشکیل تیم ملی ایران هم از دل همین جام های رمضان انتخاب شدند.

هر چند رونق آن بازی ها دیگر وجود ندارد اما برگزاری جام رمضان می تواند تاثیری هر چند اندک در رشد و پیشرفت فوتسال داشته باشد. حال این پیشرفت از طریق برگزاری جام رمضان از نظر شما چقدر است؟ خیلی زیاد؟ زیاد؟ متوسط؟ کم یا شاید هم خیلی کم؟

شما می توانید با مراجعه به گوشه سمت راست سایت که پایین جدول نقل و انتقالات قرار داده شده، نظر خود را دراین باره اعلام کنید.

همچنین با توجه به رصد این بخش از طریق مسئولان کمیته فوتسال و هیات فوتبال تهران، برای هر چه بهتر شدن سطح این بازی ها و افزایش تاثیرگذاری اش می توانید نظر خود را در بخش نظرهای همین گزارش بنویسید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

vahid دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

سلام بسیار مثبت

رضا دوشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

بنام او
برگزاری چنین جام هایی از اونجاییکه تیم های محلی و غالبا گمنام محلات در اون شرکت میکنند با توجه به کثرت فراوان استعدادهای فوتبالی در محلات مختلف این جامها میتونه محل بسیار مناسبی برای ظهور استعدادهای ناب فوتبالی باشه بخاطر همین توصیه میشه نه تننها فقط در ماه مبارک رمضان بلکه در ماه های دیگه هم زمانهای مختلفی رو برای گردهمایی و مسابقه چنین تیمهای محلی در نظر بگیرند چیزی در گذشته علت اصلی رشد فوتبال ما در هر دو زمینه سالنی و چمنی بود.