کد خبر : 7052
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 9:25
دسته‌بندی نشده
-

جام رمضان کویت با حضور کارلوس، زانتی ، دکو و نستا!

جام رمضان کویت با حضور کارلوس، زانتی ، دکو و نستا!
مسابقات فوتسال جام رمضان امسال با حضور بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا از جمله روبرتو کارلوس، خاویر زانتی و الساندرو نستا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مسابقات فوتسال جام رمضان کویت امسال هم با حضور بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا از جمله روبرتو کارلوس، خاویر زانتی و الساندرو نستا برگزار خواهد شد.
مسابقات فوتسال ویژه ماه مبارک رمضان در کشور کویت هر ساله با حضور بازیکنان و تیم‌های مطرح و مختلفی از سراسر دنیا برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات هم که از امشب (یکشنبه شب) آغاز می‌شود، مقرر شده است تا بازیکنانی از جمله روبرتو کارلوس، خاویر زانتی، آلساندرو نستا و دکو با تیم‌هایی از کشورهای خود حضور داشته باشند.

طبق کمیته سازماندهی این مسابقات، خاویر زانتی به نمایندگی از یک تیم آرژانتینی، نستا به نمایندگی از یک تیم ایتالیایی، روبرتو کارلوس و دکو هم به نمایندگی از تیم‌های برزیلی و پرتغالی در این جام شرکت دارند.

قرار است کارلوس در کنار یک تیمی متشکل از هواداران سامبا در برزیل برای مسابقات جام رمضان کویت تشکیل دهد و دکو نیز در کویت تیمی را تحت نام کشورش رهبری خواهد کرد.

به نوشته یک روزنامه قطری تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده و قرار است در ۹ گروه ۴ تیمی برگزار شود.

لازم به ذکر است هر تیم در سی و پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان کشور کویت می‌تواند سه بازیکن خارجی داشته باشد که این ۴ ستاره سرشناس فوتبال دنیا تنها می‌توانند از دو بازیکن خارجی درون زمین برای تیم‌های خود انتخاب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

امسال از ایرانیها چه افرادی میرسن اونجا??