کد خبر : 7101
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 12:51
-

احتمال دیدار ایران با هلند و مصر / طیبی، صمیمی، حسن زاده و توکلی به اردو اضافه می شوند!

احتمال دیدار ایران با هلند و مصر / طیبی، صمیمی، حسن زاده و  توکلی به اردو اضافه می شوند!
تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در تورنمنت چین، به احتمال زیاد علاوه بر برزیل با تیم‌های ملی مصر و هلند هم دیدار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در تورنمنت چین، به احتمال زیاد علاوه بر برزیل با تیم‌های ملی مصر و هلند هم دیدار خواهد داشت.
چندی پیش بود که کمیته فوتسال خبر برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با برزیل در کشور امارات را اعلام کرد تا تیم ملی پیش از سفر به چین و حضور در تورنمنت نه چندان معتبر این کشور، یک بازی تدارکاتی خوب داشته باشد.

با این حال پیگیری کشور امارات برای برگزاری یک تورنمنت معتبر ادامه دارد. اماراتی‌ها که هنوز مشخص نیست به چه دلایلی زمینه دیدار ایران با برزیل را فراهم کرده‌اند در حال متقاعد کردن چند کشور دیگر برای حضور در این کشور و بازی با تیم‌های برزیل و ایران هستند.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: کشور امارات در نظر دارد کشورهای هلند و مصر را هم به این تورنمنت دعوت کند. البته هنوز چیزی قطعی نیست ولی ما از آنها خواستیم تا تاریخ مسابقات را تغییر دهند و کمی عقب‌تر بیندازند.

وی افزود: طبق اعلام کشور امارات، تاریخ مسابقات به شب‌های احیا می‌خورد و ما گفتیم در این تاریخ نمی‌توانیم بازی کنیم. ما تاریخ جدید را پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ اماراتی‌ها هستیم.

بر همین اساس، خسوس کاندلاس چهار بازیکن جدید را به تیم ملی فوتسال ایران دعوت کرد تا با این بازیکنان با قدرت بیشتری در بازی‌های امارات شرکت کند. حسین طیبی، علیرضا صمیمی، علی اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی بازیکنانی هستند که قرار است ایران را در امارات همراهی کنند. این چهار بازیکن از امروز دوشنبه در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.