کد خبر : 10599
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 10:26
-

اعتصاب ساوه ای های شهرداری/خوراکچی: همه باید به اصول پایبند باشند؛با ۷ بازیکن به مصاف مقاومت می رویم

اعتصاب ساوه ای های شهرداری/خوراکچی: همه باید به اصول پایبند باشند؛با ۷ بازیکن به مصاف مقاومت می رویم
بازیکنان بومی تیم شهرداری ساوه اعتصاب کردند تا شرایط این تیم بحرانی تر از گذشته شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بحران در تیم شهرداری ساوه با آمدن محمود خوراکچی هم فروکش نکرده و اعتصاب ۷ بازیکن این تیم باعث شد تا اوضاع شهرداری همچنان بحرانی بماند.عدم رعایت اصول و انضباط تیمی از سوی دو بازیکن شهرداری ساوه باعث شد تا خوراکچی این دو بازیکن را به باشگاه معرفی کند اما در ادامه ۵ بازیکن دیگرهم در حمایت از آنها از حضور در تمرینات خودداری کردند.بدین ترتیب شهرداری ساوه که در قعر جدول رده بندی قرار دارد با شرایطی بحرانی بازی عقب افتاده خود مقابل مقاومت البرز را برگزار می کند.

در این خصوص محمود خوراکچی گفت: متاسفانه در ادامه مسائل حاشیه ای و دسته بندی هایی که در تیم بوجود آمده تعدادی از بازیکنان  به باشگاه معرفی شدند.این بازیکنان از حضور در تمرینات امتناع کردند.بدین ترتیب ما با ۶ بازیکن و یک بازیکن امید به مصاف مقاومت می رویم وتمام تلاش خود را برای کسب نتیجه در این بازی می کنیم اما با این شرایط کار دشواری داریم.

خوراکچی ادامه داد: استارت این اتفاقات از قبل از بازی با تاسیسات خورد و پیش از حضور من هم این مشکلات در تیم وجود داشت.من نمی خواستم این قضیه رسانه ای شده و مسائل حل شود اما متاسفانه برخی بازیکنان قصد ایجاد بحران و دامن زدن به مسائل را داشتند.در دنیای حرفه ای بازیکن بومی و غیر بومی و مربی بومی و غیر بومی معنایی ندارد و تمام مدیران،مربیان و بازیکنان به دنبال استفاده از پتانسیل های موجود برای نتیجه گیری لازم هستند.

سرمربی شهرداری ساوه این اتفاق را به فال نیک گرفت و تاکید کرد: شاید این حرکت برخی بازیکنان به طور کوتاه مدت به تیم ضربه بزند اما زمینه ای برای بروز استعدادهای بازیکنان ساوه ای در رده های امید می شود.تیم شهرداری بازیکنان امید خوبی دارد که مدتها پشت خط بوده اند و با توجه به حمایت قاطع مدیریت و هیات مدیره، قصد داریم از پتانسیل های بازیکنان امید شهرداری در تیم بزرگسالان استفاده کنیم.

خوراکچی همچنین از جذب یک بازیکن خارجی خبر داد و افزود: با توجه به نیاز فوری تیم و نبود بازیکن استاندارد داخلی مجبور به جذب یک بازیکن خارجی هستیم و در این زمینه مدیریت باشگاه آستین ها را بالا زده است.

سرمربی شهرداری ساوه ادامه داد: فوتسال ایران مدیون ساوه است و ریشه فوتسال به شن سا برمی گردد.مطمئن باشید من با حمایت تماشاگران، ساوه را به آن روزها برمی گردانم. من هیچگاه کاری به میل شخصی خودم انجام ندادم و دنیای حرفه ای اصولی دارد که ما باید به آن پایبند باشیم.اگر تماشاگران ساوه ای تیم را تنها نگذاشته و از شهرداری حمایت کنند مطمئن باشید که از این بحران بیرون آمده و به روزهای خوب برمی گردیم.

گفتنی است پایگاه خبری فوتسال ایران دیروز با پیش بینی جو موجود در این تیم با یادداشتی خواستار ایجاد همدلی بین بازیکنان شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صادق یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

آقای خوراکچی مطمئن باشید هواداران ساوجی همه جانبه از شما حمایت میکنن.

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

شما خودت رفتی ساوه اشکالی نداره دیگه باجناق را واسه چی بردی?!!!!
یعنی توی ساوه مربی هم وجود نداشت?!!

يار یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

سلام آقای خوراکچی امیدوارم موفق باشی اما یادت باشد خودت بالجبازها همراهی نمودی وبازوبند را به بازیکن اخراجی دادی حتمادلیلی داشته که آقای عقابی اخراجش کرده اشکال نداشت برشگردوندیش اما کاپیتانی را نباید بهش میدادی اگر این بازی بردی که انشالله مبارک است اما اگر باختی تا هفته دهم هم باید بدون امتیاز بمونی !!!!!!!

هوادار یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

اگه آقای خوراکچی حرفه ای عمل میکرد و با اون آقا رابطه نداشت یه روز بعد اومدنش بازیکن اخراجی را برنمیگردوندش
به جهنم ساوه خوش آمدید

هوادار یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

اقا جون اینو بدونید تا بازیکنان بومی تیم بر نکردن به تیم ما هوادار از تو و تیمت حمایت نمیکنیم.
ظرفیان و واحدی هم باید از تیم اخراج بشن وکرنه ما سالن نمیاییم تا از شما حمایت کنیم.
بازیکنای بومی دوستتون داریم.
اتحاد اتحاد تا اشک خوراکجی در آد

هوادار یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

حالا همه میفهمن چرا شن سا قهرمان ایرانو آسیا بود چون بازیکن بومی نداشت،بازیکنای شهره ما نباید واسه تیمه خودشون انقدر حاشیه درست کنن،خیلی بی تعصبید که اینکارو کردید

امیر یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

اقای خوراکچی تماشاگر موقعی از شما حمایت میکنه که بازیکنان این شهر بازی کنن نه اخراج شون کنی از بازیکنی حمایت کنی که تو این تیم که باعث نابودی این تیم داره میشه اقای خوراکچی این راهی که میروی به ترکستان است

محمد حسین از ساوه یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸

شن سا چند نفر ادم قوی داشت که با عشق و علاقه و از خود گذشتگی شن سا راسه سال قهرمان ایران و اسیا کردند درود بر مهندس مرتضوی ، اکبر تقوی ، یاوری ّ کلیه بازیکنان غیور و با تعصب اش ، اقای خوراکچی لطفا پولت را بگیر و شعار الکی نده و سعی کن اخلاق مدار باشی و بازیکنی که به دلیل غیر فنی اخراج شده را کاپیتان نکنی و به رار بازیکنان احترام می گذاشتی

هوادار یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰

دوستان بچه های این شهر با اقای خوراکچی هیچ مشکلی ندارن این اقای ظریفیان داره باعث ابروی این مربی هم میشه فقط خدا کنه این لج بازی ها باعث نشه که تیم بیوفته…..

Sadegh دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۱۴

اون بازیکنای که اعتصاب کردن از اول هم لیاقت بازی در سطح اول فوتسال رو نداشتند، بازیکنای زیادی تو ساوه هستند خیال کردن قحطی بازیکنه،آقای خوراکجی من به عنوان بزرک اون جمع ٧نفره اعلام میکنم ما از شما حمایت میکنیم،ما تا الآن هم به خاطر تیم بعضی از این بازیکنای به اصطلاح بومی رو تحمل کردیم

نام ... دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸

اوووووووووووووووویس

نام ... دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۲۰

تایید کنید دیکه اقا ما هرجی مینویسیم تایید نمیکنید

میثم دوشنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۱۸

اقای بزرگتر اومدی سالن خودتو معرفی کن ببین تماشاگرا باهات چی میکنن شما اونوقت سر شکسته میشی سرتو میندازی پایین از سالن میری تو این شهر غیر بومی نباید واسه این تیم تصمیم بگیره.

تماشاچی سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۲۳

ما تیم شهرمونو دوست داریم همه جوره ام ازش حمایت میکنیم،از بچه های ساوه ام میخوام انقدر برای تیم حاشیه درست نکنن،دست بدست هم بدیم برای سربلندی تیممون،ساوجی ها باید اگر مشکلی هم هست واسه آبروی شهرشون بزارن کنار

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

حالا دیدید خوراکچی تیمو از بحران نجات میده بازم غیرت این غیر بومی ها