کد خبر : 28709
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 9:09
-

کفپوش فرانسوی برای سالن اروپایی

کفپوش فرانسوی برای سالن اروپایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از تائید سالن نقش جهان اصفهان برای برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، کفپوشی از کشور فرانسه برای نصب در این سالن ارسال خواهد کرد. بعد از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات استان اصفهان برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، سالن نقش جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از تائید سالن نقش جهان اصفهان برای برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، کفپوشی از کشور فرانسه برای نصب در این سالن ارسال خواهد کرد.
بعد از بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات استان اصفهان برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، سالن نقش جهان به جای سالن پیروزی به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب و تایید شد. هرچند تیم تاسیسات دریایی به برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در این سالن اعتراض دارد ولی نمایندگان AFC معتقدند این سالن امکانات بهتری نسبت به سایر سالن‌ها دارد.

با این حال نقش جهان هم بی ایراد نبوده و با نظر مسئولان AFC مقرر شد تا ایرادات جزئی آن تا پیش از برگزاری مسابقات برطرف شود.

عباس ترابیان رئیس ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، دراین خصوص گفت: سالن نقش جهان واقعا استاندارد و در حد اروپاست و اتاق‌های زیادی برای تست دوپینگ، پزشکی، دبیرخانه و سایر موارد دارد.

وی افزود: با این حال یک کاری که باید در سالن انجام شود تجهیز جایگاه خبرنگاران به اینترنت پرسرعت است. ما قسمتی از سالن را برای خبرنگاران در نظر گرفتیم که قرار شد با کمک اداره ورزش و جوانان این مشکل را حل کنیم.

ترابیان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد اسپانسر کنفدراسیون فوتبال آسیا یک کفپوش جدید فرانسوی را به ایران ارسال کند تا ما آنرا در سالن نقش جهان نصب کنیم. هماهنگی‌های لازم با هیات فوتبال استان اصفهان هم صورت گرفته است و طبق برنامه باید این کفپوش ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات در سالن نصب شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۱۱

محاجم خوب سرعتی