کد خبر : 28807
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:22
-

کسر حقوق خسوس به دلیل غیبت!

کسر حقوق خسوس به دلیل غیبت!
خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دی‌ماه سال گذشته پس از برگزاری دیدارهای دوستانه مقابل پرتغال به کشورش سفر کرد، اما تاکنون به ایران بازنگشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دی‌ماه سال گذشته پس از برگزاری دیدارهای دوستانه مقابل پرتغال به کشورش سفر کرد، اما تاکنون به ایران بازنگشته است.

خسوس که قراردادش با فدراسیون ایران تا پایان سال گذشته بود پس از مذاکراتی که با عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در اسلوونی داشتند به این نتیجه رسیدند تا با مبلغ سال گذشته و بدون افزایش دستمزد قراردادش را تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ تمدید کند اما پس از این مسئله خسوس خواستار پرداخت حقوق ۵ ماه معوقه خود شد که فدراسیون فوتبال تعهد داده تا حقوق ۳ ماه او پرداخت شود زیرا سرمربی اسپانیایی تیم ملی ۲ ماه را از قراردادش را در ایران نبوده و به همین دلیل فدراسیون هم اعلام کرده که حقوقی پرداخت نخواهد کرد.

خسوس روز گذشته برای دریافت روادید خود به سفارت اسپانیا مراجعه کرده و اما هنوز زمان بازگشت او به تهران مشخص نشده است تا قراردادش را تمدید کند. بازگشت خسوس به ایران با مشکلات زیادی روبرو شده و هر روز این سفر به تاخیر می‌افتد حالا این ابهام وجود دارد که آیا خسوس برای تمدید قراردادش به ایران بازخواهد گشت یا خیر، زیرا او نگرانی‌هایی بابت تمدید قراردادش دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا سه شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

آیا منظورتان بازی های دوستانه مقابل کرواسی است چون خیلی وقته تیم ملی با پرتقال بازی نمی کنه.چرا اطلاعات غلط تحویل ما می دید?