کد خبر : 28853
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 9:44
-

فردوسی به دنبال تشکیل تیم پرستاره

فردوسی به دنبال تشکیل تیم پرستاره
فردوسی كه فصل گذشته چندين مهره كليدي مثل مجتبي نصيري‌نيا، ميثم خيام و مصطفي طيبي را به خدمت گرفت براي فصل جديد قصد دارد حضوري قدرتمندانه‌تر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فردوسی مشهد که فصل قبل و در اولین سال حضورش در لیگ ‌برتر توانست در این مسابقات باقی بماند با پایان فصل دچار برخی حواشی در داخل مشهد شد که مسئولان آن تصمیم به انحلال تیم خود گرفتند.
آنها مذاکراتی با باشگاه رسالت کرمان هم داشتند تا امتیاز خود را به آنها بفروشند اما با عدم اجازه تربیت‌بدنی مشهد این انتقال صورت نگرفت تا با مذاکرات صورت گرفته، مدیران فردوسی به تیمداری دوباره در فوتسال ترغیب شوند.

این تیم که فصل گذشته چندین مهره کلیدی مثل مجتبی نصیری‌نیا، میثم خیام و مصطفی طیبی را به خدمت گرفت برای فصل جدید قصد دارد حضوری قدرتمندانه‌تر داشته باشد. براساس اخبار رسیده مدیران این تیم مذاکراتی با چند ستاره لیگ ‌برتری داشته‌اند تا پای آنها را به مشهد باز کنند. همچنین شنیده می‌شود بازیکن خارجی هم در لیست این تیم قرار دارد و مسئولان فردوسی پس از بازیکن ایرانی، به دنبال خارجی‌ها هم هستند.

در این میان وضعیت کادرفنی این تیم مشخص نیست و درباره اینکه آیا نعمتی همچنان به عنوان سرمربی در این تیم می‌ماند یا اینکه ‌فرد دیگری به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود تصمیم‌گیری نشده است. البته با توجه به این شرایط باید دید فرش آرا دیگر تیم مشهدی چه برنامه‌ای دارد و آیا آنها هم تیمی قدرتمند را روانه لیگ می‌کنند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۱۵

شماک پول نداشتین چجوری میخان ستاره یابازیکن خارجی بگیرین…..بروپول بازیکنانتونوبده توک دم ازخداورفاقت میزنی بروپول بازیکنای قدیمتوبده ک ازت راضی باشن…..

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۲۲

اقای نعمتی شماک میخاستی فصل جدیدبومی گرایی کنین توتیمتون حالاتیم قدرتمندانه میخای ببندی واقعاک کارات خنده داره….همه رومصخره خودت کردی پسرخوب.

نام ... پنجشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

شک نکنید فرش آرا تیم بی ستاره هم جمع کنه سرور تیم پرستاره و پرحاشیه و مبتدی و آماتور و چندروی فردوسی میشه. حاج آقا نعمتی معنی صداقت رو تو رفتار پسرت یاد گرفتم