کد خبر : 28896
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 11:09
-

مومنی و جابری در کمیته فنی حق رای ندارند

مومنی و جابری در کمیته فنی حق رای ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ترابیان با اشاره به خبر عضویت جابری و مومنی در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: این دو نفر عضو نشده و حق رای ندارند. آقای مومنی، نماینده بخش بین‌الملل فدراسیون است و برای ایجاد همکاری بین این دو بخش برای انجام بازی‌ها و سفرهای خارجی در جلسات حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ترابیان با اشاره به خبر عضویت جابری و مومنی در کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی تصریح کرد: این دو نفر عضو نشده و حق رای ندارند. آقای مومنی، نماینده بخش بین‌الملل فدراسیون است و برای ایجاد همکاری بین این دو بخش برای انجام بازی‌ها و سفرهای خارجی در جلسات حضور خواهد داشت. آقای جابری هم دبیر جلسات خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در روز چهارشنبه هفته آینده توضیح داد: از سرمربی و مدیر تیم ملی فوتسال بانوان و سرمربی و مدیر تیم ملی فوتسال ساحلی دعوت شده است که در این جلسه حاضر شوند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: اعضای کمیته هم سوالاتی را از این افراد دارند و درباره دستیاران و روند کاری آنها توضیحاتی خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.