کد خبر : 29020
تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 13:59
-

احتمال بازگشت کاندلاس کمتر شد/ دوران همکاری خسوس به پایان رسیده است؟

احتمال بازگشت کاندلاس کمتر شد/ دوران همکاری خسوس به پایان رسیده است؟
سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال پاسخ واضحی به مسئولان فدراسیون فوتبال نمی‌دهد و به نظر می‌رسد دوران سرمربیگری او در ایران به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازگشت خسوس کاندلاس به ایران موضوع پیچیده‌ای شده و هنوز نه خبر قطعی مبنی بر بازگشت او از سوی مسئولین اعلام می‌شود و نه خبری مبنی بر قطع همکاری سرمربی اسپانیایی تیم ملی.

خسوس در دی‌ماه سال گذشته پس از دیدارهای دوستانه ایران مقابل پرتغال به کشورش بازگشت و پس از آن هر روز صحبت‌هایی مبنی بر اینکه فردا این سرمربی در ایران حاضر می‌شود مطرح شد، اما گویا هنوز فردایی نرسیده که خسوس به ایران بازگردد!

شنیده شده خسوس برای بازگشتش به ایران شروطی را قائل شده است از جمله اینکه خواستار ارسال قراردادش پیش از حضورش در ایران شده است. همچنین او در خصوص بدهی‌های معوقه‌اش شاکی است و انتظار دارد تمامی ۵ ماه حقوق معوقه او باید پرداخت شود، این در حالیست که او ۲ ماه انتهای قراردادش را در ایران حضور نداشته است.

خسوس تا پایان سال گذشته با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد داشت و با توجه به رفتارهای او در این مدت به نظر می‌رسد احتمال بازگشت او به ایران ضعیف باشد و سرمربی اسپانیایی تیم ملی کارش در ایران به پایان رسیده است. خسوس اخیرا حتی پاسخ مسئولان فدراسیون فوتبال را هم واضح نمی‌دهد و معلوم نیست سرمربی اسپانیایی تیم ملی چه تفکری را در ذهنش دارد که چنین رفتارهایی را انجام می‌دهد! با این شرایط به نظر می‌رسد دوران سرمربیگری خسوس در ایران به پایان رسیده و مسئولان کمیته فنی و توسعه باید به فکر انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی باشند، مگر اینکه نظر سرمربی اسپانیایی تغییر کند و رفتارش را با مسئولان فدراسیون عوض کند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

میگن ماهان تندیس قم با خسوس به توافق رسیده

نام ... جمعه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

مقابل پرتقال؟؟؟؟؟؟؟؟وبه حافظه خودم شک کردم .