کد خبر : 29156
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 16:00
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری:از خسوس توقع این رفتار را نداشتیم/او رویش نمی شود مستقیم به ما نه بگوید

افتخاری:از خسوس توقع این رفتار را نداشتیم/او رویش نمی شود مستقیم به ما نه بگوید
رئیس کمیته فوتسال با انتقاد از رفتار سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: خسوس کاندلاس پاسخ روشن و شفافی به نامه‌های ما نداده است و جواب‌هایش دو پهلو است، به گونه‌ای که انگار او به دنبال بهانه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره نیامدن خسوس کاندلاس به ایران بعد از بازی با اسلوونی و طولانی شدن ماندن وی در اسپانیا، اظهار کرد: من امروز با عباس ترابیان (رئیس کمیته فنی فوتسال) صحبت کردم و از وی خواستم با خسوس تماس بگیرد و با وی صحبت کند. خسوس هر چه زودتر باید تکلیفش را روشن کند.

وی افزود: اگر قرار است خسوس به ایران بیاید، باید زودتر به ما بگوید. اگر هم نمی‌خواهد بیاید به ما بگوید تا به فکر مربی دیگری باشیم.

رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: ما به خسوس نامه زده بودیم که شرایطش را برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران اعلام کند. با این حال پاسخ او دو پهلو و مبهم بود. خسوس از ما خواسته بود با او مذاکره کنیم! ما که مخالف مذاکره نیستیم. به او گفتیم به ایران بیاید تا با او برای ادامه همکاری توافق کنیم.

افتخاری تاکید کرد: با این حال از پاسخ خسوس اینطور بر می‌آمد که او می‌خواهد ما به اسپانیا برویم و آنجا مذاکره کنیم! پاسخ ما هم منفی بود. خسوس ویزای ایران را گرفته و برای حضور در کشورمان مشکلی ندارد. پول بلیتش را هم که ما می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید مشکل واقعی خسوس برای نیامدن به ایران چیست، گفت: به نظرم از دو حالت خارج نیست. یا خسوس به دنبال گرفتن امتیاز است و یا شرایط کاری جدیدی برایش ایجاد شده و به جایی تعهد دارد که رویش نمی‌شود بگوید! وگرنه او هر وقت به کشورش می‌رفت، سر موقع به ایران باز می‌گشت. حتی زمانی که تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ای نداشت، خسوس تیم‌های جوانان و نوجوانان را زیر نظر داشت.

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: من به ترابیان هم گفتم که اگر خسوس نمی‌خواهد به ایران بیاید، پاسخ دو پهلو ندهد. پاسخ او یا مثبت است یا منفی. ما باید تکلیف خودمان را بدانیم. اگر قرار است مربی دیگری انتخاب کنیم، باید زودتر دست به کار شویم چون خردادماه برای تورنمنت پرتغال اردو خواهیم داشت. خسوس الان نه دستیارانش را معرفی کرده و نه برنامه‌هایش را برای اردو به ما داده است.

افتخاری که با ناراحتی درباره این موضوع صحبت می‌کرد، افزود: واقعا این نوع جواب دادن خسوس درست نیست. ما شرایط را به او گفتیم. حالا یا این شرایط را می‌‎پذیرد یا خیر. الان ما بلاتکلیف هستیم. من از خسوس توقع این رفتار و نحوه جواب دادن را نداشتم. ما از اول همه جوره همکاری و حمایت را از خسوس داشتیم و متقابلا از عملکردش هم راضی بودیم.

وی درباره احتمال انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی، تصریح کرد: من به ترابیان هم گفتم، الان بهترین گزینه خود خسوس است. تا بخواهیم یک مربی دیگری بیاوریم، ۶ ماه طول می‌کشد با تیم ما آشنا شود. خسوس الان حتی تیم نوجوانان و جوانان ما را هم می‌شناسد! ان شاءالله که خسوس ماندنی شود.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: ما هم شرایط را برای خسوس سخت نگرفته‌ایم. من قبل از رفتن او به اسپانیا و حتی در اسلوونی با او جلسه داشتم و گفتم به قراردادش تا سال ۲۰۱۶ دست نمی‌زنیم. او هم مخالفتی نداشت ولی نمی دانم در این مدت چه اتفاقی افتاده است.

افتخاری درباره گزینه‌های جانشینی خسوس در صورت پاسخ منفی وی، تاکید کرد: بالاخره هستند کسانی که بتوانیم به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. اگر خسوس جواب منفی بدهد، روی گزینه دوم خود کار خواهیم کرد. ما هم گزینه داخلی داریم و هم خارجی ولی هنوز به آن فکر نکرده‌ایم.

وی درباره اینکه جواب ضد و نقیض و مبهم خسوس مربوط به کدام بخش‌هاست، گفت: خسوس یکبار گفت که مبلغ قراردادش کم نشود که ما هم گفتیم مشکلی نیست. یک مورد دیگر هم مدت قراردادش بود که گفتیم تا پایان سال ۲۰۱۶ قرارداد خواهد داشت. او یکسری از امکانات هم می‌خواست که تقویت کنیم. به نظرم اینها بهانه‌ است که خسوس مطرح کرده. حالا شاید مستقیم رویش نمی‌شود که به ما «نه» بگوید!

رئیس کمیته فوتسال افزود: من از ترابیان خواستم تکلیف خسوس را روشن کند. اگر او روی جزئیات حرف دارد، باید به ایران بیاید و با هم مذاکره کنیم. ما روی خسوس حساب کرده بودیم و به گزینه های دیگر حتی فکر هم نکرده بودیم. حالا او ما را بلاتکلیف گذاشته است و باید هر چه زودتر جوابمان را بدهد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.