کد خبر : 29121
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 15:09
-

ترابیان:خسوس می‌خواهد بعد از مشخص شدن وضعیت قرارداد در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرد/در سالن نقش جهان مشکل تماشاگر خواهیم داشت

ترابیان:خسوس می‌خواهد بعد از مشخص شدن وضعیت قرارداد در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرد/در سالن نقش جهان مشکل تماشاگر خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره صحبت‌های وحید شمسایی با وی درخصوص برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان اظهار کرد: من با وحید چندبار صحبت کردم و می‌دانم که او علاقه‌مند بود بازی‌ها در سالن پیروزی برگزار شود. من تلاشم را انجام دادم ولی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره صحبت‌های وحید شمسایی با وی درخصوص برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سالن نقش جهان اظهار کرد: من با وحید چندبار صحبت کردم و می‌دانم که او علاقه‌مند بود بازی‌ها در سالن پیروزی برگزار شود. من تلاشم را انجام دادم ولی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار داشتند که بازی‌ها در نقش جهان برگزار شود.

وی افزود: این حق برای ای‌اف‌سی محفوظ است که چه سالنی را برای میزبانی مسابقات انتخاب کنند و ما نمی‌توانیم به آنها فشار بیاوریم و یا ترغیبشان کنیم که از کدام سالن‌ها استفاده کنند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یادآور شد: اتفاقا خود من چندبار به نماینده ای‌اف‌سی تاکید کردم که با برگزاری مسابقات در سالن نقش جهان هم مشکل تماشاگر خواهیم داشت و هم فاصله زمانی زیادی تا هتل به وجود می‌آید ولی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا خودش ساعت گرفت و گفت که از هتل تا سالن نقش جهان ۲۰ دقیقه بیشتر راه نیست.

ترابیان در ادامه درخصوص شکست‌های تیم فوتسال بانوان ایران در تورنمنت روسیه تاکید کرد: از نظر کمیته فنی عملکرد بازیکنان تیم فوتسال بانوان ایران رضایت‌بخش بوده است. ایران در این تورنمنت مقابل دو تیم بزرگ دنیا قرار گرفت و قطعا همین بازی‌ها صرف نظر از نتایج آن منجر به پیشرفت و تعامل فوتسال بانوان خواهد شد. این باخت‌ها به نوعی برد محسوب می‌شود و همانطور که گفتم کمیته فنی هم از این عملکرد رضایت دارند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره برگزاری جلسات این کمیته خاطرنشان کرد: ما روز چهارشنبه هفته آینده جلساتی با سرمربیان تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتسال زنان برگزار می‌کنیم تا درباره برنامه‌ها و دستیارانشان توضیحات کاملی بدهند.

ترابیان درباره وضعیت خسوس‌کاندلاس سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و اینکه گفته می‌شود دیگر به ایران بازنخواهد گشت تصریح کرد: گویا خسوس با کمیته فوتسال تماس داشته است. او می‌خواهد ابتدا تکلیفش مشخص شود، هرچند ما در کمیته فنی تایید کردیم که ایشان تا سال ۲۰۱۶ سرمربی تیم‌ملی بماند.

وی در پایان گفت: من هم شنیده‌ام که خسوس می‌خواهد ابتدا وضعیت قراردادش مشخص شود و بعد از آن در مورد ادامه همکاری تصمیم بگیرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.