کد خبر : 29164
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 16:33
-

ترابیان با مربی اسپانیایی مذاکره کرد/فرصت سه روزه به خسوس برای پاسخگویی

ترابیان با مربی اسپانیایی مذاکره کرد/فرصت سه روزه به خسوس برای پاسخگویی
رئیس کمیته فنی فوتسال از فرصت سه روزه به سرمربی تیم ملی برای مشخص کردن وضعیتش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره مسئولیتش برای مذاکره با خسوس کاندلاس و مشخص کردن ادامه همکاری سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، اظهار کرد:» من امروز با خسوس صحبت کردم و موارد مختلف را به او گفتم. خسوس گفت یک مقدار درگیر کارهایش است ولی دوست دارد به کارش در ایران ادامه بدهد.

وی افزود: خسوس داشت برای آمدنش به ایران شرط و شروط می‌گذاشت و تاکید داشت که باید وضعیت حقوقی و قراردادی‌اش مشخص شود. با این حال من شفاف و روشن با وی صحبت کردم و گفتم دلمان می‌خواهد با تو همکاری کنیم ولی نمی‎توانیم صد درصد تضمین بدهیم که تمام خواسته‌ها و مواردی را که مدنظر شماست برآورده کنیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من به خسوس گفتم ابتدا باید به ایران بیاید تا تسویه حساب بدهی‌هایش انجام شود و بعد درباره موارد دیگر از جمله قراردادش صحبت کنیم. ما که نمی‌توانیم یک طرفه قرارداد را برای خسوس بفرستیم و ایشان هم در کشور خودش آنرا امضا کند. ضمن اینکه خسوس باید در کمیته فنی هم حضور یابد و برنامه‌هایش را بدهد.

ترابیان ادامه داد: به خسوس گفتم اگر با این موارد مشکلی ندارد، صریح جواب ما را بدهد. اگر هم نمی‌خواهد با ما همکاری کند، زمان را تلف نکند و به سرعت جوابمان را بدهد. من برای خسوس فرصت سه روزه تعیین کردم تا جوابمان را بدهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.