اااااااااا
پس یه نفر تونست سهراب رو پیدا کنه…
مربیگری هم دیگه بچه بازی شده
حسین سلطانی؛مربی-بازیکن میثاق؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها تیم میثاق وضعیت مشخصی ندارد و هیچکس نمی داند چه آینده ای در انتظار این تیم است. برخی مربیان و بازیکنان این تیم به کمیته انضباطی شکایت کرده اند و مدیریت باشگاه هم پاسخگو نیست با این حال شنیده می شود احتمال مربی- بازیکنی حسین سلطانی در این تیم کم نیست.سلطانی که با سابقه ترین بازیکن کنونی میثاق به حساب می اید و فصل گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را به تن داشت به سالهای آخر فوتسال خود نزدیک می شود و بدش نمی آید مثل همبازیان قدیمی اش او هم روی به مربی – بازیکنی بیاورد. از سوی دیگر با حضور او به عنوان مربی، باشگاه میثاق عملا برای مربی هزینه نخواهد کرد و این به سود طرفین خواهد بود.در این باره زمزمه هایی به گوش می رسد که سلطانی موافقت اولیه خود را اعلام کرده اما با توجه به نامشخص بودن بودجه باشگاه هنوز چیزی در این تیم قطعی نیست.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخی چه فشاری شدی حاجی نکنه خودتی عمو سهراب هی کامنت هیت دادی دیده بودم بچه خیلی وقته بزرگ شده عمو حسین یه دونه باشه
تا اونجا که ما خبر داریم سهراب جواب کسی رو نمیده…
حالا ایشان با کی صحبت کرده خدا میدونه…
داداش فشار نخور پسته بخور
اقای سهراب خلیلی کلاهت رو بزار بالا تر .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵