کد خبر : 29105
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 12:55
-

منصوری: با مسئولان قرچک به توافق نرسیم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم/بر خلاف تماشاگران، مسئولان شهر در انجام به تعهدات خود کوتاهی کرده‌اند

منصوری: با مسئولان قرچک به توافق نرسیم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم/بر خلاف تماشاگران، مسئولان شهر در انجام به تعهدات خود کوتاهی کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره ماندن یا عدم ماندن منصوری در شهر قرچک، گفت: در هفته جاری جلسه‌ای را با شهرداری و شورای شهر قرچک برگزار می‌کنیم که تکلیف منصوری در این جلسه مشخص می‌شود. در صورتی هم که با مسئولان شهر به توافق نرسیم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. تحت هر شرایطی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره ماندن یا عدم ماندن منصوری در شهر قرچک، گفت: در هفته جاری جلسه‌ای را با شهرداری و شورای شهر قرچک برگزار می‌کنیم که تکلیف منصوری در این جلسه مشخص می‌شود. در صورتی هم که با مسئولان شهر به توافق نرسیم، سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. تحت هر شرایطی تیم ما به حضورش در فوتسال ادامه می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه منصوری با اشاره به پیش قدم شدن چند شهر برای حضور در لیگ فوتسال، ادامه داد: از چند شهر مختلف که همگی در اطراف تهران هستند درخواست‌هایی را دریافت کرده‌ایم اما منتظر برگزاری این جلسه هستیم تا تکلیف ماندن یا نماندنمان مشخص شود.

عضو هیات رییسه کمیته فوتسال، قرچک و تیم فوتسال منصوری را هویت یکدیگر دانست و افزود: از ابتدا در این شهر شروع به کار کرده‌ایم و اولویت ما این شهر است. تماشاگران این تیم را از خانواده خود می‌دانند. بر خلاف تماشاگران، مسئولان شهر در انجام به تعهدات خود کوتاهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی مشخصی برای لیگ برتر فصل گذشته انجام داده بودیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه سه سالی می‌شود که برنامه ریزی‌های ما با کوتاهی مسئولان به سرانجام نمی رسد. سال گذشته مسئولان شهر قرچک باید ۵۰۰ میلیون به تیم ما کمک می‌کردند، اما در اواخر فصل ۳۰ میلیون به تیم ما کمک کردند.

منصوری اظهار کرد: امسال هم این برنامه‌ریزی را انجام داده‌ایم و اگر به درستی اجرا شود، منصوری جزو تیم‌های برتر آسیا می‌شود. البته مشکل مالی مختص به تیم ما نیست و تمام تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند.

مدیرعامل منصوری با ابراز رضایت از عملکرد رضا داورزنی تاکید کرد: هنوز درباره سرمربی و بازیکنان برای فصل آینده بحث نشده است و منتظر اتمام مشکلات مالی تیم هستیم. در حال حاضر داورزنی گزینه نخست ما برای سرمربیگری تیم است و با توجه به نتایج دو فصل اخیر علاقه‌مند به ادامه کار با او هستیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

مهندس منصوری خسته نشدی انقدر هرروز یه حرف میزنی،بسته بابا تو صد سال دیگه ام تیمو از قرچک. نمیبری پس الکی حرف نزن