کد خبر : 29254
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 22:06
-

شکست نایب قهرمان اروپا در پلی‌آف

شکست نایب قهرمان اروپا در پلی‌آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مرحله حذفی لالیگا اسپانیا با برگزاری اولین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی آغاز شد. در چهار دیدار انجام شده کلیه مدعیان بجز بارسلونا موفق به شکست حریف خود شدند و شانس صعود خود را بالا بردند. در پامبلونا٬ ال‌پوزومورسیا که لیگ را در رده سوم به پایان برده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران٬ مرحله حذفی لالیگا اسپانیا با برگزاری اولین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی آغاز شد. در چهار دیدار انجام شده کلیه مدعیان بجز بارسلونا موفق به شکست حریف خود شدند و شانس صعود خود را بالا بردند.

در پامبلونا٬ ال‌پوزومورسیا که لیگ را در رده سوم به پایان برده بود موفق شد مانگاناوارا٬ میزبان رده پنجمی خود را ۵ بر ۲ شکست دهد. در این دیدار جومپی٬ گرلو٬ ببه و آلکس (۲ گل) برای مورسیا گل‌زنی کردند. گل‌های ناوارا نیز توسط اسوری و کارلیتوس به ثمر رسید. در سالن سلان مویکس شهر پالما د مایورکا٬ تیم فوتسال پالما موفق شد ۵ بر ۴ از سد خائن٬ قهرمان کوپا اسپانیا بگذرد و خود را آماده دیدار بعدی بکند. در این دیدار برنو تافی٬ توماس٬ پارادینسکی و دیوید (۲ گل) برای پالما و کامپوی٬ بورخا بالانکو و دنی مارتین (۲ گل) برای خائن گل‌زنی کردند. شاید حساس‌ترین دیدار و عجیب‌ترین نتیجه در تطیله رقم خورد. در این دیدار نایب قهرمان اروپا بازی ۳ بر ۰ برده را ۴ بر ۳ به میزبان رده هفتمی خود ریبرا ناوارا واگذار کرد تا برای صعود به برد در دو دیدار باقی مانده فکر کند. در این دیدار روجر (۲ گل)٬ پالماس و خوسلیتو برای ریبرا ناوارا و فرائو٬ لین و سرجیو لوزانو برای بارسلونا گل‌زنی کردند. در آخرین دیدار اولین شب مسابقات اینترموویستار ۷ بر ۳ میزبانش پنسیکولا را در هم کوبید. در این مسابقه بورخا (۲ گل)٬ دنیل٬ ریویلوس٬ اورتیز٬ ریکاردینیهو و کاردینال برای موویستار و آسنسیو٬ ژوآنکی و خاوی آلونسو برای پنسیکولا گل‌زنی کردند.

نتایج کامل اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی:

* مانگا ناوارا ۲ – ال‌پوزو مورسیا ۵

* پالما ۵  – خائن ۴

* ریبرا ناوارا ۴ – بارسلونا ۳

* پنیسکولا ۳ – اینترموویستار ۷

بازی‌های دوم این مرحله ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.