کد خبر : 29313
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 12:27
-

البرزی ها به دنبال اسپانسر و پوشش تلویزیونی

البرزی ها به دنبال اسپانسر و پوشش تلویزیونی
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز از برنامه های این باشگاه برای تیم فوتسال خود در فصل پیش رو می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برای اطلاع از برنامه های باشگاه برای فصل جدید و تمهیدات نماینده البرز برای حضور پر قدرت در فصل پیش رو لیگ برتر فوتسال به سراغ مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز رفتیم.
وی با بیان اینکه خیلی علاقمند نیست در مورد اتفاقات سال گذشته صحبت کند گفت: متاسفانه در فصل پیش کاستی ها و کمبودها تیم را دچار مشکلات حادی کرد با این حال خوشحالم که غیرت و تعصب بازیکنان و کادر فنی در نهایت منجر به ماندگاری این تیم در لیگ برتر شد و البرز این فرصت را دارد تا در بالاترین سطح فوتسال ایران همچنان نماینده داشته باشد.
وی با بیان اینکه برای فصل جدید در چند محور کار را شروع کرده ایم گفت: در بُعد تامین هزینه های تیم مذاکراتی را با چند شرکت تولیدی داشته ایم تا با تبلیغ بِرند آنها بخشی از هزینه ها را تامین کنیم در عین حال توافقاتی با سیمای البرز داشته ایم تا بازی های مقاومت در لیگ برتر فوتسال را پوشش تلویزیونی دهند تا از این طریق نیز بتوانیم در آمدزایی داشته باشیم.
تیم فوتسال مقاومت تنها تیم لیگ برتری است که شرایط جذب بازیکن سرباز را دارد
خالقی ادامه داد: برخی ارگان های شهری نیز برای یک همکاری مشترک با باشگاه مقاومت اعلام آمادگی کرده اند که در حال مذاکره با آنها هستیم و امیدوارم مجموع این تلاش ها منتهی به تقویت بنیه مالی باشگاه شود.
وی به مسایل فنی تیم هم اشاره کرد و گفت: در حال بررسی گزینه های مختلف برای سپردن سکان هدایت تیم هستیم. در این خصوص با چند مربی مختلف از جمله مربی فصل پیش این تیم یعنی رضا فلاح مذاکره کرده ایم و در چند روز آینده با معرفی کادر فنی تمرینات تیم آغاز خواهد شد.
مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به مجوز این باشگاه برای جذب بازیکن سرباز گفت: مقاومت تنها تیم لیگ برتری فوتسال است که شرایط جذب بازیکن سرباز را دارد لذا با توجه به این امتیاز بازیکنان سرباز و مشمول حاضر در لیگ برتر و یک کشور را شناسایی کرده ایم و از آنها برای حضور در این تیم دعوت به عمل آورده ایم ضمن آنکه برای تقویت تیم در برخی پست ها بازیکنان غیر سرباز و البته نیروهای بومی را نیز مدنظر داریم.
خالقی در پایان با قدردانی از تمام کسانی که در این سالها برای موفقیت تیم مقاومت تلاش کرده اند و زمینه حضور این تیم را در لیگ برتر فراهم کرده اند گفت: حضور مقاومت در لیگ برتر فوتسال یک فرصت ویژه برای استانی است که همواره مهد معرفی چهره های شاخص همچون بابک معصومی، مجید رییسی، کاظم صادقی و ابراهیم مسعودی به تیم ملی بوده و امیدوارم مسئولان استان البرز به دور از خط کشی های رایج به یاری این تیم بیایند و برای موفقیت تیم در لیگ برتر ما را یاری دهند.
وی تصریح کرد: استان البرز به مانند اصفهان و تبریز می تواند قطب فوتسال کشور و آسیا باشد چرا که هم مربیان خوبی دارد و هم بازیکنان زبده ای را در خود جای داده است و تنها در این میان یک همدلی و اتحاد میان مسئولان استان نیاز است تا این توان بالقوه را به منصه ظهور برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.