کد خبر : 29324
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 12:36
-

فرصت دوباره فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی/ خسوس تا پنجشنبه فرصت پاسخگویی پیدا کرد

فرصت دوباره فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی/ خسوس تا پنجشنبه فرصت پاسخگویی پیدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال تا روز پنجشنبه فرصت دارد تا پاسخ نهایی خود را در خصوص حضور یا عدم حضورش در ایران به فدراسیون فوتبال بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بحث بازگشت خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال این روزها پیچیده شده است و هر روز مسئله‌ای در مورد آن مطرح می‌شود. پس از اینکه خسوس پاسخ روشنی به مسئولان فدراسیون بابت بازگشتش به ایران نداد، مسئولان فرصتی را برای پاسخگویی او در نظر گرفتند و امروز را روز پایانی زمان پاسخ دادن خسوس اعلام کردند اما گویا این مسئله تمدید شده و سرمربی تیم ملی فوتسال فرصت دارد تا پایان هفته تصمیم خود را در این زمینه بگیرد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این زمینه گفت: طبق هماهنگی‌هایی که با افتخاری انجام دادیم امروز ایمیلی به خسوس زدم و اعلام کردم که فدراسیون فوتبال خواهان حضور او در تیم ملی فوتسال است و طبق برنامه‌ریزی‌ها او می‌تواند در جام جهانی هم هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است مطالبات خسوس پرداخت شود، گفت: به هر حال این مسئله حق طبیعی اوست و به وی هم گفته‌ایم که مطالباتش پرداخت خواهد شد و قرارداد هم چون گذشته با او می‌بندیم و می‌دانیم که در جام جهانی می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند. در ایمیلی که امروز به خسوس دادم اعلام کردم که تا روز پنجشنبه فرصت داد در خصوص حضور یا عدم حضورش در ایران به ما پاسخ دهد.

ترابیان در مورد اینکه امروز روز پایانی پاسخ‌دهی خسوس بوده، تصریح کرد: ما این فرصت را برای او در نظر گرفتیم تا او روز پنجشنبه تاریخ حضورش را در ایران اعلام کند و یا پاسخ قطعی بدهد که به علت مسائل و درگیر‌ی‌هایی نمی‌تواند به ایران بیاید. حالا ما منتظر خواهیم بود تا او به ما پاسخ بدهد.

وی در مورد اینکه آیا سرمربی که قرار بود برای کره جنوبی معرفی شده است نهایی شده، گفت: به علت اینکه فدراسیون فوتبال کره جنوبی درگیر انتخابات است هنوز نتوانسته پاسخی به ما بدهد. ما مربی خود را معرفی کرده‌ایم و حالا منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی در مورد وضعیت سالن ۲۵ آبان نقش‌جهان گفت: قرار شده تا ۲ روز آینده مشخصات و مسائلی که برای بهبود این سالن در نظر گرفته شده با شرکت توسعه در میان گذاشته شود و پس از آن پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا مشکلات و مسائل این سالن برطرف شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

میگن ماهان تندیس با خسوس وارد مذاکره شده

نام دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

با پیشنهادی که ماهان به خسوس داده بعیده دیگه بره تیم ملی

فوتسال سالم دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

ای ول ماهان امسال قهرمانه تازه اصغر حسن زاده هم داره میاد ماهان

عشق فوتسال دوشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

خبر جدید :::خسوس با ماهان به توافق رسید::یکی از شرایط ماهان راه اندازی مدرسه فوتسال تو قم بوده که اون پذیرفته:::ای ول ماهان تندیس که امسال قهرمانی