کد خبر : 29288
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 10:44
-

مقاومت البرز از ماندن تا چگونه بودن!

مقاومت البرز از ماندن تا چگونه بودن!
استان البرز سال گذشته برای نخستین بار با حضور تیم مقاومت صاحب نماینده در بالاترین سطح فوتسال کشور یعنی لیگ برتر ایران شد ولی برخی شانه خالی کردنها مقاومت را تا مرز شکستن کشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان البرز سال گذشته برای نخستین بار با حضور تیم مقاومت صاحب نماینده در بالاترین سطح فوتسال کشور یعنی لیگ برتر ایران شد ولی برخی شانه خالی کردنها مقاومت را تا مرز شکستن کشاند.
برای استانی که همواره مهد معرفی بهترین های فوتسال به تیم های ملی بود این اتفاق شاید کمی دیر افتاد اما مقاومت البرز نه به واسطه خرید امتیاز و ورود یکباره بلکه با یک برنامه ریزی مدون و با طی مسیری پر پیچ و خم از لیگ کرج خود را به لیگ برتر ایران رساند و به این انتظار چندین ساله پایان داد و همین حرکت منطقی و درست آن را به تیمی دوست داشتنی و قابل احترام در نزد البرزی ها تبدیل کرد.

اما این حضور خیلی هم با شیرینی و حلاوت همراه نبود و اتفاقات طول فصل و حواشی که به سراغ این تیم آمد روزهای ناخوشایندی را برای نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال ایران رقم زد.

در آستانه شروع لیگ برتر فوتسال در فصل پیش فرصت آماده سازی تیم با شایعه واگذاری امتیاز باشگاه و تعلل مدیریت وقت از دست رفت و در طول فصل نیز به دلیل محدودیت های مالی باشگاه و عدم حمایت مسئولان استانی تیم با مخاطرات بسیاری روبرو شد.

یک روز وسیله نقلیه برای اعزام تیم مهیا نبود و روز بعد تیم به واسطه محدودیت های مالی شدید در شهرستان ها تغذیه درست نداشت و استراحت کافی نمی کرد، با این حال مقاومت البرز در این شرایط نامساعد و غیر طبیعی مقاومت جانانه ای کرد و در نهایت توانست با هر مشقتی بود خود را در لیگ برتر حفظ کند.

شانه خالی کردن استانداری البرز، فرمانداری کرج از حمایت تیم فوتسال مقاومت

در طول فصل گذشته تلاش کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه برای تامین حداقل ها و کسب نتیجه برای این تیم ستودنی بود.

بازیکنان بدون دریافت حقوق و پاداش قابل عنوانی جانانه به میدان آمدند و در مقابل تیم های متمول لیگ به زمین رفتند. کادر فنی تیم به خصوص سرمربی فارغ از جایگاه ها مربیگری هر آنچه در چنته داشت برای موفقیت تیم گذاشت و در این مسیر تنها اداره کل ورزش و جوانان البرز و هیئت فوتبال با فراهم کردن امکان تمرین و تقبل مسابقات فراهم کردند و عده ای از دلسوزان ورزش با جلسه ای شبهه گلریزان مبلغی را برای تامین نیازهای حداقلی تیم استان تامین کردند و جای تاسف سکوت معنادار مسئولان استان اعم از استانداری، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری بود که این مشکلات را دیدند و هر یک به بهانه های واهی از زیربار حمایت از این تیم شانه خالی کردند تا به نوعی بازنده بزرگ این کارزار باشند.

مقاومت به هر کیفیتی بود در لیگ برتر فوتسال ماندگار شد و حال با بهره گیری از تجربه اولین حضور عیار خیلی ها برای مسئولان این باشگاه مشخص شده است.

مدیران باشگاه مقاومت البرز اما برای دچار نشدن به اتفاقات سال قبل و جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار فصل پیش خیلی زود دست به کار شده اند و برای فصل جدید در تدارک بستن تیمی خوب و قدرتمند هستند تا توان البرز را در این ورزش به همگان نشان دهند و خاطره بد سال گذشته و آن حضور کجدار و مریز را به نوعی پاک کنند.

به نظر می رسد پس از گذر نماینده البرز از روزهای ناخوشایند گذشته امسال حلاوت و شیرینی حضور تیمی قدرتمند از البرز در لیگ برتر فوتسال به زیر زبان البرزی ها می رود.

امیدواریم همه در کنار این تیم قرار بگیرند و سهمی در سربلندی تیمی داشته باشند که محبوب البرزی هاست و به نوعی نماد ورزش البرز در این روزها محسوب می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.