کد خبر : 29284
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 10:34
-

ناظم الشریعه:همه از خدایشان است که سرمربی تیم ملی شوند و من هم همینطور!

ناظم الشریعه:همه از خدایشان است که سرمربی تیم ملی شوند و من هم همینطور!
محمد ناظم‌الشریعه در مورد اینکه شنیده می‌شود او جانشین خسوس کاندلاس در تیم ملی خواهد شد، اظهار داشت: هنوز چیزی قطعی نشده و من هم چیزهایی شنیده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد اینکه شنیده می‌شود او جانشین خسوس کاندلاس در تیم ملی خواهد شد، اظهار داشت: هنوز چیزی قطعی نشده و من هم چیزهایی شنیده‌ام. با خسوس در تماس بودم و می‌دانم مشکلش با فدراسیون فوتبال چیست. مشکل خسوس مالی است و قابل حل ولی فکر نمی‌کنم او به ایران بیاید.
وی ادامه داد: همه از خدایشان است که سرمربی تیم ملی شوند و من هم همینطور. دوست داریم برای موفقیت کشورمان هر کاری انجام دهیم. من مثل یک سرباز در خدمت کشورم هستم.
مربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: اگر سرمربی تیم ملی شوم سعی می‌کنم از تمام همکارانم مشاوره بگیرم و تیم ملی را به این صورت اداره کنم.
ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سؤال که چرا تیم ملی فوتسال کشورمان چندین سال است که نتوانسته در آسیا نتیجه بگیرد، گفت: باید قبول کنیم که فوتسال کشورمان پتانسیل بالایی دارد اما باید از این پتانسیل به صورت هدفمند استفاده کنیم. می‌توانیم دوباره به موفقیت‌های زیادی در فوتسال دست پیدا کنیم که برای این کار به ابزار و برنامه ریزی نیاز داریم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰:۴۸

تا دو سال پیش تیم نداشتى حالا میخاى سرمربی تیم ملى بشى، واقعا مسخرست