کد خبر : 29423
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 13:23
-

ترابیان:خسوس باید تا پنجشنبه تکلیفش را روشن کند

ترابیان:خسوس باید تا پنجشنبه تکلیفش را روشن کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره اینکه «خسوس کاندلاس» اعلام کرده روز پنجشنبه به ایران می‌آید و احتمال ادامه همکاری‌اش زیاد است، اظهار کرد: خسوس هنوز به ما چیزی اعلام نکرده است و ما هم نمی‌توانیم بر اساس آنچه که در رسانه عنوان می‌شود، صحبت کنیم. من در آخرین ایمیلی که به خسوس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره اینکه «خسوس کاندلاس» اعلام کرده روز پنجشنبه به ایران می‌آید و احتمال ادامه همکاری‌اش زیاد است، اظهار کرد: خسوس هنوز به ما چیزی اعلام نکرده است و ما هم نمی‌توانیم بر اساس آنچه که در رسانه عنوان می‌شود، صحبت کنیم. من در آخرین ایمیلی که به خسوس زدم از او خواستم به ایران بیاید تا تکلیف قراردادش مشخص شود.

وی افزود: من به خسوس گفتم باید تا پنجشنبه تکلیفش را روشن کند و اگر به ایران می‌آید، تاریخ رسیدنش به تهران را اعلام کند.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان با بیان اینکه خسوس بعد از تمدید قراردادش به این کمیته هم دعوت خواهد شد، گفت: ما روز یکشنبه هفته آینده با سرمربی و مدیر تیم فوتسال بانوان جلسه داریم و برنامه هایشان را بررسی می‌کنیم. همچنین مارکو اوکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی هم به کمیته فنی خواهد آمد. خسوس هم باید به کمیته فنی بیاید و مسائل مختلف از جمله برنامه‌هایش را برای تیم بزرگسالان، تیم امید و تیم جوانان توضیح دهد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.