کد خبر : 29458
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 16:58
-

خرید یا اسپانسری تیم مقاومت البرز

خرید یا اسپانسری تیم مقاومت البرز
شورای شهر کرج به دنبال حمایت برای موفقیت تیم فوتسال شهر خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سی و چهارمین جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی شورا در روز شنبه هفته جاری با پیرامون بحث و تبادل نظر بررسی آنالیز بودجه فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار شد .

در این جلسه به مباحثی از جمله خرید یا اسپانسری تیم فوتسال مقاومت البرز و خرید امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت پرداخته شد که اعضای شورا نظرات موافق و مخالف خود را اعلام کردند.
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی نظر خود را اینگونه اعلام کرد: شرایط خوبی برای تیم داری است چرا که در لیگ برتر می توانیم از تبلیغات آن استفاده کنیم.
محمود دادگو، رئیس شورای شهر ضمن حمایت از تیم فوتسال گفت: بعد از جلسه ای که با رئیس کمیته فوتسال داشتیم در صددیم که زمینه حمایت از فوتسال را تهیه کنیم.
مصطفی سعیدی سیرایی در خصوص خرید تیم گفت: باید میزان بودجه و هزینه ها مشخص باشد و شورا بداند که چقدر باید هزینه کند و به صورتی نباشد که شورا ۵۰۰ میلیون بودجه دهد ولی در آخر ۲ میلیارد تومان هزینه شود و افزود اگر بخواهیم تیمی را از یک ارگان حمایت کنیم، این امر دخالت یک ارگان در ارگان دیگر محسوب می شود
در ادامه قاسم پور نظرات خود را اعلام کرد و اظهار داشت: من مخالف حمایت از تیم های ورزشی نیستم ولی تا زمانی که ما در شهر هتل و زمین اختصاصی نداریم چگونه می خواهیم یک تیم را اداره کنیم و به نظر من اول باید زیرساخت ها تهیه شود بعد وارد فاز خرید و اسپانسری برویم.
بهنام محمودی که از مخالفان این طرح بود گفت: من با سرمایه گذاری در فوتبال مخالفم و به نظر من بهتر است در ورزش هایی مانند تکواندو، کشتی، وشو، اتومبیلرانی و والیبال سرمایه گذاری کنیم که هزینه ی آین تیم ها بسیار کمتر از فوتبال می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.