کد خبر : 29499
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 10:34
-

ابهام در پخش زنده باشگاه های آسیا از شبکه سه

ابهام در پخش زنده باشگاه های آسیا از شبکه سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال رایزنی‌های لازم را برای پوشش تلویزیونی جام باشگاه‌های آسیا با مسئولان صداوسیما انجام داده، اما بازهم به‌دلیل هم‌زمانی با رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، آن را اولویت دوم تلویزیونی‌ها قرار داده است. افتخاری در این خصوص گفت: «ما نامه‌نگاری‌های لازم را با صداوسیما هم انجام دادیم. قرار بود مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال رایزنی‌های لازم را برای پوشش تلویزیونی جام باشگاه‌های آسیا با مسئولان صداوسیما انجام داده، اما بازهم به‌دلیل هم‌زمانی با رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، آن را اولویت دوم تلویزیونی‌ها قرار داده است.
افتخاری در این خصوص گفت: «ما نامه‌نگاری‌های لازم را با صداوسیما هم انجام دادیم. قرار بود مسابقات از شبکه سه پخش شود، اما به‌دلیل هم‌زمانی با رقابت‌های والیبال، هنوز معلوم نیست که مسابقات از این شبکه نشان داده می‌شود یا شبکه‌ای دیگر. باید با آقای داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم و ساعت مسابقاتمان را طوری تنظیم کنیم که با هم تداخل نداشته باشیم. اگر این‌طور شود، هردو مسابقه از شبکه‌سه نشان داده می‌شود و مردم هم به‌راحتی می‌توانند رقابت‌ها را ببینند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.