کد خبر : 29498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 10:22
-

رایزنی برای حضورخانم‌های تماشاگر در جام باشگاه‌های آسیا

رایزنی برای حضورخانم‌های تماشاگر در جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید: «بعد از این، وزرات کشور اعلام کرد از این به بعد به بانوان اجازه خواهد داد تا در بعضی از رشته‌ها به سالن‌های مسابقات بروند، ما هم بلافاصله با وزارت ورزش و جوانان وارد مذاکره شدیم و از آنها خواستیم تا شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید: «بعد از این، وزرات کشور اعلام کرد از این به بعد به بانوان اجازه خواهد داد تا در بعضی از رشته‌ها به سالن‌های مسابقات بروند، ما هم بلافاصله با وزارت ورزش و جوانان وارد مذاکره شدیم و از آنها خواستیم تا شرایط را برای ورود خانم‌های تماشاگر در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا هم فراهم کند چراکه به‌جز بانوان ایرانی، بانوان خارجی هم همراه تیم‌ها به ایران می‌آیند که باید شرایط حضور آنها هم در سالن‌ها آماده شود».
افتخاری، از حضور تعداد مشخصی از خانم‌ها در این رقابت‌ها خبر می‌دهد و می‌گوید برای همین در ابتدای کار باید به این شیوه عمل کنیم تا ببینیم نتیجه کار چه می‌شود: «ما از وزارت ورزش در خواست کردیم اجازه ورود ٢٠٠ خانم را به سالن‌ها بدهند. چون فعلا مرحله اول کار است، نمی‌توانیم درخواست تعداد بیشتری داشته باشیم. امیدواریم بانوان از این فرصتی که به آنها داده شده، به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا از دفعات بعدی جمعیت بیشتری از این قشر جامعه بتوانند به تماشای مسابقات فوتسال بیایند».
اما رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا پیش از این قرار بود در استادیوم آزادی برگزار شود که به‌دلیل هم‌زمانی این مسابقات با رویداد مهم والیبال قهرمانی آسیا در تهران، این میزبانی از پایتخت گرفته و به اصفهان واگذار شد. وزارت ورزش حالا درصدد است تا یک‌سری هماهنگی‌ها را با مسئولان حراست و مقامات این استان نیز انجام دهد تا مشکلی پیش‌روی بانوان تماشاگر قرار نگیرد.
رئیس کمیته فوتسال در واکنش به این سؤال که اصفهان جزء آن دسته از استان‌های کشور است که ملاحظات زیادی درخصوص حضور بانوان در سالن‌ها در نظر می‌گیرد و فکر نمی‌کنید ممکن است فراهم‌کردن شرایط قدری سخت یا نشدنی باشد، گفت: «خوشبختانه نظر خود وزارت ورزش درخصوص این قضیه مثبت است و تا این لحظه مشکلی وجود نداشته، ضمن اینکه خانم‌ها هم که قرار نیست کار خاصی انجام دهند. می‌خواهند بنشینند و مسابقات را نگاه کنند. اگر یک زمان نظارتی وجود نداشته باشد تا تماشاگران را کنترل کنند، آن موقع خود من معترض می‌شوم. این فرصتی است که به خانم‌ها داده شده به شرطی که از آن استفاده کنند».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.