کد خبر : 29584
تاریخ انتشار : شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 12:42
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: نمی‌توانستیم شروط خسوس را بپذیریم

ترابیان: نمی‌توانستیم شروط خسوس را بپذیریم
رئیس کمیته فنی فوتسال می گوید شروط خسوس قابل پذیرش نبود و با او قطع همکاری کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره پایان همکاری خسوس کاندلاس با تیم ملی فوتسال ایران، گفت: خسوس در ایمیلی که برای ما فرستاده بود خواستار پرداخت طلب خود در مدت سه روز و تهیه بلیت برگشت به اروپا در صورت پرداخت نشدن باقی مانده قراردادش شده بود. واقعیت این است که ما هم نمی‌توانستیم چنین شرط و شروطی را بپذیریم و این کار ما را در تنگنا قرار می‌داد.

وی افزود: به او گفتم که به ایران بیاید و قرارداد جدیدی را منعقد کنیم و ما هم در اولین فرصت طلب او را پرداخت خواهیم کرد. ابتدا باید در جلسه کمیته فنی حضور یابد و توضیحاتی را درباره برنامه های خود ارائه دهد. در همه جای دنیا امکان دارد که مبلغ قرارداد مربیان به تعویق بیافتد و فقط مختص به ایران نیست.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ایران، درباره پاسخ کاندلاس، اظهار کرد: کاندلاس در پاسخ به ایمیل ما گفت که نمی‌تواند با این شرایط کار کند و به پایان کار با فوتسال ایران رسیده است. او از دوران حضور در ایران به نیکی یاد کرد و از فدراسیون و مردم ایران رضایت داشت.

عضو کمیته فوتسال آسیا با اشاره به موافقت با نظر خسوس مبنی بر پایان همکاری دو طرف، توضیح داد: در پاسخ او گفتم که خاطرات خوبی از حضور او در ایران داریم و از کارنامه تیم ملی در دوران او راضی هستیم. بالاخره هر دوره‌ای زمانی به پایان می‌رسد.

ترابیان گفت: خسوس در ایمیل خود گفت که اگر پولش را به موقع پرداخت نکنیم به مراجع قانونی مراجعه خواهد کرد. در پاسخ او گفتم که در پرداخت طلب او متعهد هستیم و در اولین فرصت طلب او را پرداخت می‌کنیم. بخش مالی فدراسیون باید محاسبات لازم را انجام دهد تا مشخص شود که خسوس چه مدتی را با اجازه و چه مدتی را بی‌اجازه در خارج از ایران بوده تا مبلغ دقیق طلبش از ایران را به دست آوریم.

وی درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتسال، تاکید کرد: افتخاری باید گزینه مورد نظرش را به کمیته فنی معرفی کند و ما هم در جلساتی که با او خواهیم داشت شرایط مربی مورد نظر کمیته فوتسال را بررسی می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

آقای شمس بهترین گزینه برای مربیگریه