کد خبر : 29580
تاریخ انتشار : شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 9:56
-

تیم‌ملی فوتسال تاجیکستان در شمال ایران اردو می‌زند

تیم‌ملی فوتسال تاجیکستان در شمال ایران اردو می‌زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی تفاهم‌نامه سال گذشته باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد با مسئولان تاجیکستانی در سفر به شهر دوشنبه مبنی بر همکاری‌های دو کشور در زمینه فوتسال، تیم ملی تاجیکستان با همکاری چند باشگاه شمالی در مناطق سرسبز شمالی استان مازندران اردوی آماده سازی خود را برپا خواهد کرد. باشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی تفاهم‌نامه سال گذشته باشگاه اقتدار نوین فردوسی مشهد با مسئولان تاجیکستانی در سفر به شهر دوشنبه مبنی بر همکاری‌های دو کشور در زمینه فوتسال، تیم ملی تاجیکستان با همکاری چند باشگاه شمالی در مناطق سرسبز شمالی استان مازندران اردوی آماده سازی خود را برپا خواهد کرد.

باشگاه فرهنگی- ورزشی شهدای بهشهر که همواره در کارهای فرهنگی نیز پیشگام بوده به همراه باشگاه پرطرفدار راه ساری رایزنی‌هایی را در این خصوص صورت داده تا این اردو در شهر ساری و انجام دو بازی دوستانه میان تیم ملی تاجیکستان و این دو باشگاه برگزار شود.

بنا به اعلام کامران شادیف رئیس کمیته فوتسال تاجیکستان این اردوی یک هفته ای پیش از شروع ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که روند اقدامات رسمی پس از تعطیلات ایران آغاز خواهد شد.

گفتنی است با اینکه تیم‌ملی فوتسال تاجیکستان جزو تیم‌های رده اول فوتسال آسیا به حساب نمی‌آید اما طی سال‌های گذشته روند رو به رشدی را برای جهش به سطح های بالای فوتسال قاره کهن آغاز کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.