کد خبر : 29707
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 14:53
-

شمسایی:خسوس در تیم ملی رنسانس ایجاد کرد اما نمره خوبی نمی گیرد/با وحید در مورد تیم ملی صحبتی نشده است

شمسایی:خسوس در تیم ملی رنسانس ایجاد کرد اما نمره خوبی نمی گیرد/با وحید در مورد تیم ملی صحبتی نشده است
مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه خسوس کاندلاس در جوانگرایی تیم ملی نمره قبولی می‌گیرد، گفت: امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال زمان را از دست ندهند و هرچه سریعتر تکلیف تیم ملی را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه خسوس کاندلاس در جوانگرایی تیم ملی نمره قبولی می‌گیرد، گفت: امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال زمان را از دست ندهند و هرچه سریعتر تکلیف تیم ملی را مشخص کنند.
امیر شمسایی  درباره جدایی خسوس کاندلاس از تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من به شخصه اعتقاد داشتم که خسوس باید تا جام جهانی ۲۰۱۶ در تیم ملی ایران بماند ولی شرایطی پیش آمد که او غیبت و تاخیر زیادی داشت و وضعیت تیم ملی از دست همه خارج شده بود.

وی افزود: امیدوارم مسئولان کمیته فوتسال زمان را از دست ندهند و هرچه سریعتر سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند.

مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی در ادامه در پاسخ به این سئوال که «آیا به عملکرد خسوس کاندلاس در تیم ایران نمره قبولی می‌دهد یا خیر؟» تاکید کرد: خسوس نتایج بدی نگرفت. او به جوانان هم بها داد و انصافا در تیم ملی رنسانس ایجاد کرد. خیلی از بازیکنان جوان زمان خسوس به تیم ملی آمدند و از این منظر، او نمره قبولی می‌گیرد ولی در بحث تاخیرها و غیبت‌ها و همچنین مشکلات ایجاد شده، نمره خوبی به خسوس نمی‌دهم.

شمسایی همچنین در پاسخ به این سئوال که «آیا شما با حضور مربی خارجی در تیم ملی موافقید یا مربی داخلی؟»، تصریح کرد: اگر با مربیان بزرگی مثل لوپز، لوزانو و مربیانی از این دست که بتوانند به فوتسال ما کمک کنند، مذاکره شود و آنها را به ایران بیاورند، خوب است. در غیر اینصورت ما خودمان مربیان بزرگی داریم که می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند.

وی درباره احتمال حضور وحید شمسایی در تیم ملی هم گفت: هنوز با وحید صحبت نشده است. در حال حاضر تمرکز وحید روی تیم تاسیسات است ولی اینکه بعدا چه اتفاقی رخ بدهد معلوم نیست.

مربی تاسیسات دریایی در پایان درباره شرایط این تیم هم گفت: تمرینات ما از روز یکشنبه آغاز شده است و از هفته آینده وارد بدنسازی خواهیم شد. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و همه چیز خوب و مرتب جلو می‌رود. یکی، دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکن داریم که بعد از بررسی نهایی نسبت به خرید بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.