کد خبر : 29655
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 11:47
-

شمس:خسوس ترسید به ایران برگردد/او چیزی به فوتسال ما اضافه نکرد/چون منتقد فدراسیون و کمیته فوتسال هستم، با من صحبت نمی‌شود

شمس:خسوس ترسید به ایران برگردد/او چیزی به فوتسال ما اضافه نکرد/چون منتقد فدراسیون و کمیته فوتسال هستم، با من صحبت نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس  درباره کناره گیری خسوس کاندلاس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار کرد: فرصتی که کمیته فوتسال در اختیار خسوس قرار داده بود، برای هیچ مربی‌ای مهیا نشد. به او از جام جهانی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ فرصت داده شد ولی چنین فرصت و حمایتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس  درباره کناره گیری خسوس کاندلاس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار کرد: فرصتی که کمیته فوتسال در اختیار خسوس قرار داده بود، برای هیچ مربی‌ای مهیا نشد. به او از جام جهانی ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ فرصت داده شد ولی چنین فرصت و حمایتی برای هیچ مربی داخلی فراهم نشد.

وی افزود: اینکه خسوس می‌گوید به خاطر تعویق حقوقش به ایران نیامده، بهانه است! خسوس ترسید به ایران برگردد. هشت ماه تا شروع مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا فرصت باقی نمانده و برای همین سرمربی تیم ملی جرات اینکه تیم را در این مسابقات هدایت کند، نداشت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، با بیان اینکه خسوس در بدترین شرایط تیم ملی را رها کرد، گفت: باید بررسی شود که چرا کمیته فوتسال اینطور با سرمربی تیم ملی قرارداد بسته که او در آستانه جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی کار را رها می‌کند. حالا هر مسئولیت و مصیبتی بر گردن مربی بعدی می‌افتد و مربی جدید باید پاسخگوی نتایج باشد.

شمس با انتقاد از عملکرد خسوس در تیم ملی، تصریح کرد: ایشان چیزی به فوتسال ایران اضافه نکرد. خسوس به اسم جوانگرایی، یک عده بازیکن خاص را به تیم ملی دعوت می‌کرد و توجهی به لیگ نداشت. در حالی که تعداد زیادی بازیکن جوان در لیگ می‌درخشیدند ولی خسوس به لیگ نگاه نمی‌کرد. در عوض او بازیکنانی را دعوت می‌کرد که بعضی از آنها در تیم باشگاهی خود هم جایی نداشتند.

وی با بیان اینکه خسوس برای فوتسال ایران یک مربی پروازی بود، درباره سرمربی بعدی تیم ملی گفت: احتمال اینکه سرمربی بعدی ایرانی باشد، زیاد است چون فرصت زیادی تا جام ملت‌ها نداریم و مربی خارجی فرصت بیشتری برای آشنایی با تیم نیاز دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا با وی برای انتخاب سرمربی بعدی مشورت شده است یا خیر، تاکید کرد: خیر؛ چون من منتقد فدراسیون و کمیته فوتسال هستم، با من صحبت نمی‌شود. کمیته فوتسال دنبال مربیانی است که موافق سیاست‌هایش باشند. ما قبل از جام ملت‌های آسیا گفته بودیم که خسوس را از تیم ملی بردارند ولی لجبازی‌ها باعث شد با خسوس قهرمانی آسیا را از دست بدهیم. کاش این نگاه از فدراسیون برداشته شود که منتقدان را دشمن فرضی ندانند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

بابا تو یکی چقدر پررو هستی؟
یا خدا!!!
انگار تو این فوتسال کسی جز تو چیزی بلد نیست!!!
با بهترینهای تاریخ فوتسال ایرا یه نتیجه ای گرفتی
بس کن دیگه
اگر اینکاره بودی با دبیری نتیجه میگرفتی
لطفا حاشیه سازی نکن
تیم خسوس جز بهترینها بود
درضمن اگر فدراسیون تیم ملی را به شما دهد بهترین فدراسیون تاریخ فوتبال جهان میشود

ساوه یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

منظور آقای شمس محمد شجری هستش.همشهری خودش

نام ... یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

حداقل خسوس توی دوره دانش افزایی مربیان لیگ برتر درباره پاورپلی یا همان ۵ نفره بازی کردن توضیحی داد که به گوش بسیاری از مربیان مثلا لیگ برتر نخورده بود و فوری یادداشت میکردند ولی در عوض دو مدرس بزرگ فوتسال ما در مورد یک موضوع در بازی ایران و اسپانیا که هر دو هم در آن مسولیت فنی داشته اند کاملا مخالف هم مطالباتی را بیان میکردند!!!

مريم یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

ای کاش که ما روزهای پر قدرت تیم ملی فوتسال که آقای شمس سرمربی این تیم بود فراموش نکنیم روزهایی که حتی اگه با قهرمان دنیا هم بازی می کردیم شانس بردن داشتیم نه اینکه حتی تو آسیا از تیمایی مثل ژاپن و تایلند هم بترسیم. به نظر من فدراسیون هم باید از این لجاجت بردارد و مربیانی از کشور خودمون انتخاب کنن وگرنه مربی خارجی مثل خسوس امتحانشو به اندازه کافی پس داد.

قمی یکشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

شمس کیه؟؟؟؟
بی سواد اول برو تخقیق کن بعد حرف بزن
شمس بهترین مربی جهان انتخاب شده
جام جهانی ۲۰۰۸که بهترین نتایج به دست اومد ایشون سرمربی بود