کد خبر : 29850
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 17:48
-

جابری: ۳۰ درصد قرارداد بازیکن حق رشد محسوب می‌شود

جابری: ۳۰ درصد قرارداد بازیکن حق رشد محسوب می‌شود
آرش جابری با برشمردن تغییرات آیین‌نامه‌ انضباطی لیگ برتر فوتسال، از باشگاه‌ها خواست که حواسشان را نسبت به این تغییرات جمع کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری با برشمردن تغییرات آیین‌نامه‌ انضباطی لیگ برتر فوتسال، از باشگاه‌ها خواست که حواسشان را نسبت به این تغییرات جمع کنند.

جابری که در جلسه قرعه کشی لیگ صحبت می کرد همچنین تاکید کرد: بازیکنی که قراردادش تمام شده و می‌خواهد به باشگاه دیگری برود، باید ۳۰ درصد قرارداد جدیدش را به تیم سابق بدهد و همچنین فیش خروج از استان را هم بگیرد.

وی ادامه داد: اگر روی پرداخت ۳۰ درصد توافق نشود، یک کمیته سه نفره از هیات رئیسه تشکیل می‌شود و حق رشد بازیکن را می‌گیرد.

دبیر سازمان لیگ یادآور شد: اینطور هم نیست که تیم‌ها بخواهند عددسازی کنند و پول کمتری بپردازند. معیار ما قراردادهای فصل گذشته بازیکنان است و ما قطعا به آن قراردادها هم نگاه می‌کنیم تا مبلغ واقعی را مشخص کنیم.

به گفته جابری، هر تیم تنها می‌تواند سه مربی، یک تدارکات، یک پزشک و یک سرپرست معرفی کند.

وی تاکید کرد: کسانی که نامشان به عنوان مربی در سیستم ثبت شده، دیگر نمی‌توانند به عنوان تدارکات کارت بگیرند و روی نیمکت بنشینند.

طبق تصمیم جدید هیات رئیسه، پرداخت مالیات بازیکنان و مربیان دیگر بر عهده باشگاه‌ها نیست و هر باشگاهی که پرداخت مالیات بازیکنش را قبول کند، تخلف کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.