کد خبر : 29817
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 14:23
-

جنجال نقل و انتقالات در جلسه قرعه کشی

جنجال نقل و انتقالات در جلسه قرعه کشی
اختلاف نظرها در خصوص انتقال ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس قم به تیم تاسیسات دریایی تهران به جلسه قرعه کشی لیگ برتر کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اختلاف نظرها در خصوص انتقال ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس قم به تیم تاسیسات دریایی تهران به جلسه قرعه کشی لیگ برتر کشید.
جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال امروز صبح در فدراسیون فوتبال برگزار شد که نمایندگان تمام تیم ها به جز تیم گیتی پسند اصفهان در این جلسه حضور داشتند.

پیش از آغاز مراسم قرعه کشی، نمایندگان تیم ها به اظهارنظر درباره مسائل و مشکلات موجود در این رشته ورزشی پرداختند.

ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم که دیرتر از سایر نمایندگان تیم ها به این جلسه رسیده بود، هنگام صحبت کردن ماجرای مذاکره تاسیسات دریایی با ابوالقاسم عروجی بازیکن ملی پوش این تیم را پیش کشید. وی گفت: شبانه بازیکن ما را دعوت کردند و با او مذاکره کردند که سال آینده در تیمشان باشد. علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش ما بعد از مذاکره با تاسیسات اعلام کرد که نمی خواهد به این تیم برود و قصد دارد سال آینده هم در قم بماند.

وی افزود: من به ابوالقاسم عروجی هم رضایت نامه و تسویه حساب دادم و به او گفتم از تیم ماهان تندیس برو، ولی اگر راضی بودی می توانی به تیم ماهان برگردی.

این صحبت های شریفی با واکنش سمیعی سرپرست تیم تاسیسات دریایی مواجه شد.

سمیعی گفت: صحبت های شریفی کاملا برعکس است، ما با عروجی صحبت نکرده بودیم. حتی خود علیرضا وفایی هم مشتاق بود به تیم تاسیسات بیاید ولی به خاطر یکسری از حاشیه ها ترسید به تاسیسات بیاید و ماهان را ترک کند.

سرپرست تاسیسات افزود: ابوالقاسم عروجی هم بازیکن آزاد بود و ما بدون اینکه با او صحبت خاصی کنیم، از وی خواستیم رضایتنامه و تسویه حساب بیاورد تا قراردادش را امضا کنیم. خود عروجی به ما گفت که قراردادش با ماهان تمام شده و به این باشگاه رضایت و تسویه حساب نمی دهد.

جدال لفظی نمایندگان ماهان و تاسیسات تا پیش از شروع مراسم ادامه داشت. شریفی تاکید کرد: ما حتی فیلم صحبت تاسیسات با علیرضا وفایی را هم داریم. مدیرعامل محترم باشگاه (تاسیسات) به وفایی می گوید قرارداد را امضا کن و اگر ماهانی ها رضایت نامه ات را ندادند، آن را پاره می کنیم و دور می اندازیم.

سمیعی هم مجددا خطاب به شریفی، گفت: اگر راست می گویید فیلم مذاکره را بیاورید.

این جدال لفظی در نهایت با پادرمیانی سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال خاتمه یافت ولی دو طرف مجددا در حاشیه مراسم قرعه کشی صحبت هایی را با یکدیگر رد و بدل کردند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قمی دوشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

با وجود اینکه از شریفی خوشم نمیاد
خود شمسایی و مدیرعامل شون یک نصف شب زنگ زدن به علیرضا کلی اصرار کردن بیا و…
ولی علیرضا قبول نکرد

sh12 دوشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

جونم حاج احمد سمیعی پرچمت بالاست