کد خبر : 29802
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 13:33
دسته‌بندی نشده
-

زمان بازی های ملی پوشان با روسیه و اوکراین

زمان بازی های ملی پوشان با روسیه و اوکراین
تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی با تیم ملی فوتسال ایتالیا، چهار دیدار تدارکاتی با اوکراین و روسیه برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی با تیم ملی فوتسال ایتالیا، چهار دیدار تدارکاتی با اوکراین و روسیه برگزار خواهد کرد.
تیم ملی فوتسال ایران علاوه بر مسابقات رسمی مثل جام ملت‌های آسیا و مسابقات گرند‌پریکس، برنامه‌های زیادی برای انجام دیدارهای تدارکاتی دارد. در این بین ضمن قطعی شدن حضور ایران در پرتغال برای بازی با تیم ملی الف و ب این کشور و همچنین بازی با ایتالیا، ملی‌پوشان فوتسال ایران بازی با روسیه و اوکراین را هم در برنامه دارند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: تیم ملی اوکراین پیشنهاد داده است در تاریخ دهم تا شانزدهم سپتامبر (شهریور ماه) به ایران بیاید و با تیم بزرگسالان و امید ایران دو بازی برگزار کند.

وی افزود: همچنین روس‌ها پیشنهاد داده‌اند که در تاریخ چهاردهم تا بیست و یکم اکتبر با حضور در ایران با تیم‌های بزرگسالان و امید ایران بازی کنند. این در حالی است که ما در این تاریخ باید به ایتالیا برویم.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: به همین خاطر ما تاریخ دهم تا پانزدهم اکتبر (مهرماه) را به روسیه پیشنهاد داده‌ایم و احتمالاً در این تاریخ در ایران با آنها بازی خواهیم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.