کد خبر : 29831
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 15:39
دسته‌بندی نشده
-

ماجرای پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتسال

ماجرای پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتسال
کریم منصوری در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال که صبح امروز دوشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد، درباره مشکلات لیگ و حق پخش مسابقات سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال که صبح امروز دوشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد، درباره مشکلات لیگ و حق پخش مسابقات، اظهار کرد: الان بیش از ۱۰ سال است که تلاش کردیم با دریافت حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتسال درآمدزایی را در این رشته نهادینه کنیم، ولی هنوز هم موفق نشده ایم. ما سال قبل بارها با مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی جلسه داشتیم ولی متاسفانه در حق پخش آنچه که در فوتبال رخ می دهد، در فوتسال اتفاق نمی افتد.

وی افزود: یکی از علت های عدم موفقیت ما در این زمینه این است که فوتسال عنصر خاصی از فدراسیون فوتبال نیست. ما در هیات رئیسه و یا مجمع نماینده نداریم.

مدیرعامل باشگاه منصوری خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته تلاش بر این بوده که فوتسال به نایب رئیسی در فدراسیون ارتقا یابد ولی متاسفانه هیات رئیسه تا این لحظه چنین طرحی را در دستور کار قرار نداده است.

منصوری با بیان اینکه سال گذشته کم دردسرترین لیگ فوتسال در ۱۰ سال گذشته برگزار شد، تصریح کرد: خود من سال گذشته با اصرار زیاد تلویزیون را برای پخش یکی از مسابقات به قرچک بردم. عجیب اینکه مسئولان صدا و سیما و تلویزیون می ترسیدند به بهانه نبود امنیت به قرچک بیایند ولی وقتی آمدند و فضای فوتسال قرچک را دیدند، نظرشان تغییر کرد. باید نگاهها را به فوتسال عوض کرد.

مدیرعامل باشگاه منصوری تاکید کرد: استدلال تلویزیون برای پخش نکردن مسابقات فوتسال این است که آنها زمان خاصی را برای فوتبال در نظر دارند و می گویند ما باید زمان را از فوتبالی ها بگیریم. این در حالی است که به جرات می توانم بگویم بعضی از بازیهای فوتسال، تماشاگران بیشتری از مسابقات فوتبال ما دارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: برای نگهداشتن فوتسال روی آنتن ما باید هفته ای ۴ بازی را پخش تلویزیونی داشته باشیم ولی تا وقتی که فوتبال پخش می شود، امکان پخش فوتسال وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما باید ساعت های لیگ فوتسال را طوری تنظیم کنیم که با فوتبال تلاقی نداشته باشد. اگر بتوانیم این کار را بکنیم، مشکلاتمان در ۳-۲ سال آینده حل می شود.

منصوری تاکید کرد: اشکال کار در حال حاضر در خود ما فوتسالی هاست. اسم لیگ ما حرفه ای است ولی باشگاههای ما حرفه ای نیستند و درآمدزایی ندارند. باشگاههای ما از جیب هزینه می کنند، حالا یا این جیب شخصی است و یا دولتی، ولی هیچ درآمدزایی وجود ندارد.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که استقلال بیشتری به فوتسال بدهیم و در راستای منفعت باشگاهها حرکت کنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.