کد خبر : 29941
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 13:01
-

آغاز مذاکرات برای جذب مربی و بازیکن

آغاز مذاکرات برای جذب مربی و بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با گذشت نزدیک به یک ماه از ادعای مدیرعامل باشگاه مس برای معرفی سرمربی جدید این باشگاه پس از ۲۴ ساعت،هنوز تکلیف کادر فنی این تیم مشخص نشده است. ۳۱ فروردین بود که مدیرعامل باشگاه مس در خبری که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفت و تصویر آن را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با گذشت نزدیک به یک ماه از ادعای مدیرعامل باشگاه مس برای معرفی سرمربی جدید این باشگاه پس از ۲۴ ساعت،هنوز تکلیف کادر فنی این تیم مشخص نشده است.

۳۱ فروردین بود که مدیرعامل باشگاه مس در خبری که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفت و تصویر آن را در زیر می بینید مدعی شد که سرمربی جدید این باشگاه پس از گذشت ۲۴ ساعت و از بین محمد ناظم الشریعه و علی افضل معرفی می شود.حالا که نزدیک به یک ماه از آن زمان و وعده جالب نجفی گذشته،اکنون این مدیرعامل جوان بار دیگر از آغاز تدارک این باشگاه برای جذب یک مربی و حضور پر قدرت در لیگ برتر خبر داده است!

مس3

مدیرعامل باشگاه مس سونگون از تدارک این باشگاه برای بستن تیمی مقتدر و خوب برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر امسال توسط این باشگاه خبر داد.
نجفی با اعلام این مطلب افزود: فصل گذشته تیم ما تا هفته های پایانی یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بود ؛ با این حال برخی اتفاقات باعث دور شدن تیم از کسب این افتخار شد و ما برای جبران این موضوع عزم خود را برای قهرمانی در فصل جدید جزم خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون در ادامه خاطرنشان کرد: برای حضوری موفق و قاطعانه در لیگ برتر فصل جدید برنامه ریزی گسترده ای از سوی باشگاه انجام گرفته که در این میان جذب و استخدام یک سرمربی موفق و کارنامه دار و تقویت کادرفنی و در کنار آن جذب بازیکنان شاخص و سطح بالا از مهم ترین اهداف و برنامه های باشگاه خواهد بود.
نجفی در عین حال با اشاره به آغاز و انجام برخی مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم با بازیکنان و مربیان مورد نظر از سوی این باشگاه تصریح کرد: مذاکرات و اقدامات لازم برای جذب مربیان و بازیکنان مورد نظر انجام گرفته و این مذاکرات در حال نهایی شدن است که طی روزهای آینده نسبت به اعلام رسمی بازیکنان و مربیان جذب شده اقدام خواهیم کرد.
وی در خاتمه با تأکید بر عزم جدی این باشگاه برای حضور موفق تر در لیگ برتر امسال افزود: مس سونگون را امسال برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.