کد خبر : 29911
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 12:15
-

هاشم زاده:خسوس حس کرد شمسایی نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند/تیم جوان جوراندیرو باعث نتایج جام جهانی ۲۰۰۸ با شمس شد

هاشم زاده:خسوس حس کرد شمسایی نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند/تیم جوان جوراندیرو باعث نتایج جام جهانی ۲۰۰۸ با شمس شد
مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به تورنمت پرتغال در ماه آینده، اظهار کرد: طبق صحبتی که با افتخاری داشتیم قرار بر این شد که کادر فنی سابق، از دوم خرداد تیم ملی را برای تورنمت پرتغال آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به تورنمت پرتغال در ماه آینده، اظهار کرد: طبق صحبتی که با افتخاری داشتیم قرار بر این شد که کادر فنی سابق، از دوم خرداد تیم ملی را برای تورنمت پرتغال آماده کنند.

محمد هاشم زاده درباره قطع همکاری خسوس کاندلاس با تیم ملی ایران، گفت: خسوس مربی خوب و کارنامه‌داری بود. او خواستار مطالبات مالی خود و قراداد جدید بود که با فدراسیون به توافق نرسید. به نظرم هنوز هم می توانیم با او به توافق برسیم و آماده جام جهانی شویم.

وی ادامه داد: بهترین تصمیم برای کادر فنی تیم ملی را کمیته فوتسال می‌گیرد چرا که آن‌ها بیشتر از همه نگران تیم ملی هستند. باید هر چه سریع تر تصمیم خود را بگیرند چرا که هشت ماه بعد مسابقات جام ملت‌های آسیا و بازی با پرتغال را در ماه آینده پیش‌رو داریم.

مربی تیم ملی با اشاره به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای تورنمت پرتغال گفت: با افتخاری برای آماده‌سازی تیم ملی صحبت کردیم و قرار بر این شد که تیم ملی در دوم خرداد تمرینات خود را آغاز کند. هنوز درباره بازیکنان حاضر در اردو با مربیان تیم ملی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

هاشم‌زاده افزود: با ناظم الشریعه و دیگر مربیان تصمیم می‌گیریم و در مرحله اول اردوی بدنسازی بازیکنان آغاز می‌شود. قرار بر این شده است که تا انتخاب سرمربی به صورت گروهی تیم ملی را اداره کنیم. طبق تماسی که با حسن زاده داشتم مسابقات آن‌ها هفته جاری در روسیه به پایان می‌رسد و لژیونرها هم می‌توانند تیم را همراهی کنند.

مربی تیم ملی فوتسال درباره پافشاری کمیته فوتسال بر ادامه همکاری با خسوس کاندلاس، تاکید کرد: مربیان داخلی خیلی خوبی را در کشور داریم اما خسوس بیشتر از دو سال در ایران بوده و با ساختار فوتسال ایران آشناست. او ارتباط لازم با مردم و بازیکنان را گرفته و در آستانه جام ملت های آسیا می‌توانست بیشترین کمک را به ما کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال اظهار کرد: سال ۲۰۰۴ جوراندیرو در تیم ملی جوان گرایی کرد اما نتیجه نگرفت. تیم جوان او را حسین شمس در دست گرفت و در جام جهانی ۲۰۰۸ موفق شد. جوان گرایی همیشه نتایج مثبت و منفی به دنبال داشته است. در دوران خسوس هم بعد از جوان گرایی در چند بازی مقابل روسیه پیروز شدیم و در المپیک آسیایی هم به قهرمانی رسیدیم. در سوی دیگر مقابل ژاپن و کلمبیا شکست خوردیم. این تیم برای جام جهانی بسته شده است.

هاشم‌زاده درباره دعوت نشدن بازیکنان با تجربه تیم ملی در دوره خسوس به تیم ملی، گفت: شمسایی بازیکن بزرگی است اما خسوس در آن زمان حس کرد وحید نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. کشاورز هم در جام ملت‌ها با مصدومیت مواجه بود اما محمد طاهری به تیم ملی برگشت و در مسابقه با کرواسی حاضر بود.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

تو که در انتقال این حس به خسوس نقش نداشتی؟!
مثل کنار گذاشتن نظری و کشاورز…………………

نام ... سه شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

ای بابا دوباره سایت شما شروع کرد !!!بازم شمسای اخه یه نگابه شناسنامش بکنید چقدر حمایت جهت دار مگه فوتسال ایران فقط شمساییه تموم شد بابادیگه اگه ایرانم نتیجه گرفته از راه………..دیگس