کد خبر : 30002
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 9:14
-

تصویب بودجه ۵ میلیاردی برای تیم مقاومت البرز/نماینده کرج جان می گیرد

تصویب بودجه ۵ میلیاردی برای تیم مقاومت البرز/نماینده کرج جان می گیرد
در جلسه پیش از ظهر دیروز کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اعضاء با کمک ۵ میلیارد ریالی به تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج که بعد از ظهر دیروز برگزار شد، پس از قرائت درخواست معاونت تربیت بدنی سپاه امام حسن (ع ) استان البرز در خصوص مشارکت شورای شهر و شهرداری کرج در تامین هزینه های حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر، در نهایت اعضای کمیسیون پس از بحث و تبادل نظر با تخصیص اعتبار ۵ میلیارد ریالی موافقت کردند.

بر اساس این تصمیم و پس از تایید نهایی در صحن شورای شهر نماینده البرز با نام مقاومت شهرداری کرج در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

البته اعضای کمیسیون فرهنگی اختصاص این کمک به باشگاه مقاومت را منوط به عضویت یکی از نیروهای شهرداری و اعضای شورای شهر در هیئت مدیره کردند و مقرر شد این موضوع در نشست مشترک با مدیریت باشگاه مقاومت وتربیت بدنی سپاه مطرح شود.

بر اساس طرح پیشنهادی در فصل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز شرایط برگزاری تمرینات و مسابقات خانگی تیم مقاومت را فراهم خواهد کرد و سپاه استان نیز در خصوص تامین بازیکن و کادر فنی وپشتیبانی های مورد نیاز تیم را حمایت می کند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.