کد خبر : 30119
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 - 13:09
-

شمسایی: سرمربی موقت تیم ملی فوتسال نمی‌شوم/ حداقل باید تا جام جهانی ۲۰۱۶ تضمین بدهند

شمسایی: سرمربی موقت تیم ملی فوتسال نمی‌شوم/ حداقل باید تا جام جهانی ۲۰۱۶ تضمین بدهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره سرمربیگری در تیم ‌ملی فوتسال اظها‌ر کرد: در صحبتی که با افتخاری انجام دادم قرار بر این شد که اگر خسوس به تیم ‌ملی بازنگردد، من تیم ‌ملی را برای تورنمنت پرتغال آماده کنم اما با صراحت به او گفتم تا زمانی که کلمه “سرمربیگری موقت” روی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره سرمربیگری در تیم ‌ملی فوتسال اظها‌ر کرد: در صحبتی که با افتخاری انجام دادم قرار بر این شد که اگر خسوس به تیم ‌ملی بازنگردد، من تیم ‌ملی را برای تورنمنت پرتغال آماده کنم اما با صراحت به او گفتم تا زمانی که کلمه “سرمربیگری موقت” روی اسم من باشد در تیم ‌ملی سمتی ندارم.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به دوران حضور خسوس کاندلاس در تیم ‌ملی افزود: خسوس در تیم ‌ملی جوانگرایی کرد و این کار او در سال‌های آینده دیده می‌شود. البته او در جا‌م جها‌نی و جام ملت‌های آسیا نتیجه‌ ضعیفی را گرفت که بیشتر مردم به عملکرد ضعیف او نگاه می‌کنند.

وی با بیان این که حاضر نیست به طور کوتاه مدت در تیم ‌ملی حضور داشته باشد، تاکید کرد: هیچ موقع موفقیت در تورنمنت به چشم کسی نمی‌آید. اگر از من عملکرد مثبت می‌خواهند حداقل باید تا جا‌م جها‌نی ۲۰۱۶ به من فرصت دهند. شمسایی هیچ گاه به دنبال حضور اجباری در تیم ‌ملی نبوده است و قبل از صحبت با افتخاری با بزرگان فوتسال مانند انصاری فرد، ابطحی و ترابیان صحبت کردم.

شمسایی با اشاره به صحبت‌های کفاشیان مبنی بر این که انتخاب سرمربیگری تیم ‌ملی فوتسال باید با تایید کمیته‌ فنی و هیات رییسه باشد، اظها‌ر کرد: با صحبت‌های کفاشیان موافقم و انتخاب سرمربی باید طبق پروسه خود انجام شود. هر چه در فوتسال دارم از تیم ‌ملی به دست آورده‌ام اما تا زمانی که حکم سرمربیگری من تا جا‌م جها‌نی ۲۰۱۶ صادر نشود، نمی‌توانم برای تیم ‌ملی کاری را انجام دهم.

کاپیتان اسبق تیم ‌ملی فوتسال با اشاره به داشتن قرارداد با تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: برای حضور در تیم ‌ملی موافقت مدیران تاسیسات لازم است. اگر بتوانم در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا مقام قهرمانی را به دست آورم پرش بزرگی برای موفقیت در تیم ‌ملی انجام داده‌ام.

وی درباره اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ‌ملی فوتسال برای حضور در تورنمنت پرتغال گفت: به عنوان کسی که می‌خواهد به تیم ‌ملی کشورش کمک کند، لیست ۳۰ نفره را به کمیته‌ فوتسال معرفی کردم. بعد از صحبت با افتخاری با جمع‌بندی‌هایی که انجام دادم ۳۰ نفر از بهترین‌های لیگ برتر را انتخاب کردم. اگر کمیته‌ فوتسال به من تضمین بدهد که تا جا‌م جها‌نی ۲۰۱۶ در تیم ‌ملی هستم در تورنمنت پرتغال هم شرکت می‌کنم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران شیردل جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

آقای شمسایی برای سرمربی تیم ملی شدن تجارب لازم وکافی را ندارد من تعجب میکنم که آقایان چگونه این نپختگی را انجام میدهند.

ساروی جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

سلام اقا وحید انتخاب شایسته شما رو تبریک میگم و برای شما ارزوی موفقیت دارم از شما خواهش میکنم از تیم شهروند ساری محمود لطفی و سعید بلباسی رو که امسال برای شهروند سنگ تموم گذاشتند رو به تیم ملی دعوت کنید با تشکر

ناشناس جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

سلام وحید شمسایی از تمام بازیکنان بزرگ در فوتسال استفاده کرده در تیم تاسیسات دریایی سرمربی تیم ملی باید بازیکن ساز باشه .

هوادار تاسیسات جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

سلام و عرض خسته نباشید من نظر شخصی خودم بیان می کنم به عنوان یه تماشاگر فوتسال امیدوارم که امثال کریمی ها و بابک معصومی ها و وحید شمسایی ها به فوتسال ما معرفی شود ولی مربیها به بازیکنان جوان و بازیکنانی که از دسته های پایین تر به تیمهاشون پیوستن اعتقاد ندارند حتی در بازیهایی دیده شد بازیکنی که از لیگ پایین تر اومد به مراتب خیلی بهتر از بازیکنان دیگر بازی کرده ولی به جای تشویق حتی تنبیه هم شدن چون در بازی بعدی به اونها حتی فرصت بازی برای یک دقیقه داده نشده.

نام... جمعه , ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

تو به تیم ملی آسیب نرسون کسی از تو کمک نخواست!!! تو که هنوز نمی دونی موقتی یا دایم پس چرا لیست بازیکن دادی؟؟؟!! بگو از حول حلیم افتادم تو دیگ شمسایی!!خخخخخخخخخخ

ناشناس شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۶

نباید تیم تاسیسات دریایی کنار تیم ملی به پرتغال بره
و نباید سرمربی موقت داشته باشیم اقایه افتخاری این شخصیت ملی مارو میاره پایین خیر سرمون ما تیم ششم جهانیم با این مدیریت ضعیف اسم ایرانو خراب نکن اقایه افتخاری

سلطان شنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۴۹

وحید شمسایى تو براى مربیگرى تیم دارى خودت رو میکشى حالا میگى چهار ساله ؟؟؟!!!!اگر تو دنبال ۴ سال بودى این جورى جو گیر نمیشدى بیایى دو تا تیم رو قبول کنى بعدش بگن نمیتونى!!!!